Karimi Qadirاخبار گنبد- تورکمن نیوز: پیش دبستانی‌ها و دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی شهرستان گنبدکاووس به عنوان غنچه‌های و شکوفه‌های مدارس تحصیلی، صبح چهارشنبه با حضور در مدارس این شهرستان، نخستین حضور خود را در گلستان‌های علم و ادب تجربه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در آیینی که به همین منظور در دبستان غیر دولتی مهر گنبدکاووس برگزار شد، گفت: بر اساس آخرین نظر سنجی صورت گرفته، مردم بیشترین اعتماد و اعتقاد را در میان دستگاه های اجرایی به آموزش و پرورش ابراز کرده اند.
عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه رابطه ای صمیمی بین خانواده ها و آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: این امر افتخاری برای آموزش و پرورش است و به دلیل همین اعتماد مردم، مسئولان آموزش و پرورش، معلمان ومدیران باید تمام تلاش و همت خود را به کار ببندند و پاسخ اعتماد مردم را با تعلیم و تربیت مطلوب آینده سازان کشور بدهند.
وی با اشاره به فعالیت‌های آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: در حوزه های مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی آموزش و پرورش گنبدکاووس درخشش قابل توجهی دارد و در ارزیابی های استانی صورت گرفته، این شهرستان از شرایط بسیار مناسبی برخوردار است.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهر ماه از مردم خواست در این سرشماری که مرحله اول آن به صورت اینترنتی انجام می شود ، مشارکت فعال و گسترده داشته باشند.
آموزش و پرورش شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس در شرق استان گلستان، حدود 60 هزار دانش آموز را در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش دارد و امسال در مقطع اول ابتدایی 7200 دانش آموز ثبت نام کرده و راهی مدارس شده اند و تاکنون حدود 4500نفر نیز در دوره پیش دبستانی ثبت نام شده‌اند./ایرنا- شیری

مطالب مرتبط:

زمین‌خواری در منطقه ییلاقی درازنو تأیید نشده است/ تعیین تکلی

ورود 820 مسافر و گردشگر ترکمنستانی به ایران از مرز اینچه‌‌بر

پرده‌برداری از نخستین عمل پیوند سر در جهان

یادواره شهدای کارگر استان گلستان در گرگان برگزار شد

عواقب همه‌پرسی ترکیه/ تشدید تنش‌ها در روابط قاهره- آنکارا

کشف یک بهله کرکس و یک قطعه زنگوله بال مصدوم درمناطق مرزی گنب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram