jalase defae moghadas 01اخبار گنبد- تورکمن نیوز: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آن، گفت: دفاع مقدس و شهدای آن، شناسنامه و هویت نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی روز شنبه درجلسه کمیته فرهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان، افزود: گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهیدان و رشادت های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، یک وظیفه همگانی است.
وی اظهار داشت: باید از دستاوردها و ارزش های دوران دفاع مقدس به خوبی مراقبت شود و آن را به نسل های آینده منتقل نماییم تا این نسل نسبت به ارزش ها و دستاورد های دوران هشت سال دفاع مقدس بیگانه نباشد.
حجت الاسلام فتحی، تکریم، بزرگداشت و سرکشی از خانواده های معظم شاهد را از دیگر ضروریات امروز جامعه اسلامی دانست و اضافه کرد: ایثارگری خانواده های معظم شاهد که فرزندان خود را برای دفاع از این مرز و بوم تقدیم اسلام کردند، با ارزش ترین کارها است.
وی تصریح کرد: امروز عزت، اقتدار، آسایش و امنیت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و خانواده های آنان است و هر کس دل در گرو انقلاب و ولایت فقیه دارد، بایستی نسبت به شهیدان و خانواده های آنان احساس مسئولیت نماید.
دراین جلسه مقرر شد، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله برپایی چند نمایشگاه کتاب و عکس، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر و اهدای تندیس به آنان، غبار روبی گلزار شهدای امامزاده یحیی بن زید (ع) و فضاسازی و تزیین معابر و سردرب ادارات و نهادها، واحدهای تجاری سطح شهر و مدارس و دانشگاه ها با همکاری دستگاه های عضو کمیته فرهنگی هفته دفاع مقدس و دیگر ادارات گنبدکاووس انجام شود.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و افزون بر 500 شهید والامقام و 2500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./ ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

ورود 820 مسافر و گردشگر ترکمنستانی به ایران از مرز اینچه‌‌بر

حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان مراوه تپه در پای صندوق رأی

ادامه برف و باران درگلستان /تردد درجاده ها با احتیاط و مناطق

روایت اشک و لبخند

افتتاح دو مرکز بهداشتی و درمانی روستائی بخش مرکزی در هفته دو

نماینده مجلس: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در رسیدن به

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram