reza saberi 02تورکمن نیوز- اخبار گنبدکاووس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: هم‌زمان با دهه فجر مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، رضا صابری، صبح امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان صحرایی در روستای کورند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال در ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های زیادی در بخش پزشکی در شهرستان گنبدکاووس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: 3 دستگاه آمبولانس برای اورژانس 115، کلنگ‌زنی 2 پایگاه اورژانس 115 هر یک بااعتبار 120 میلیون تومان، بهره‌برداری از بلوک ایمن‌سازی زایمان در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) و شروع عملیات اجرایی بلوک ایمن‌سازی زایمان بیمارستان 12 دی هر یک به مبلغ 100 میلیون تومان از مهم‌ترین پروژه‌های این ایام است.

reza saberi 01

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس تصریح کرد: بهداشت اورژانس بیمارستان شهید مطهری در 2 طبقه با اعتبار 4 میلیارد و 200 میلیون تومان، درمانگاه تخصصی شماره 2 بیمارستان 12 دی بااعتبار یک و میلیارد و 700 میلیون تومان و شروع به کار مجتمع عالی سلامت از 17 بهمن‌ماه امسال از دیگر پروژه‌های دهه فجر امسال در گنبدکاووس است.

صابری گفت: بهره‌برداری از مرکز بهداشت درمانی شماره 6 شهری و روستاهای فجر، گدم‌آباد و چای‌قوشان هر یک بااعتبار 700 میلیون تومان، افزایش 15 تخت ICU در بیمارستان مطهری و بهسازی و تجهیز NICU و PICU در بیمارستان پیامبر اعظم و بیمارستان مطهری نیز از پروژه‌های دهه فجر شهرستان گنبدکاووس است.

وی با اشاره به افتتاح سومین بیمارستان تخصصی صحرایی در روستای کرند گفت: این بیمارستان به یاد شهدای عرصه سلامت استان گلستان امروز در منطقه مرزی کورند افتتاح شد.

به گفته صابری در این بیمارستان تخصص‌هایی مانند رادیولوژی، سونوگرافی، اعصاب، جراح عمومی، ارتوپدی، گوش، حلق و بینی، نوار قلب، آزمایشگاه و دیگر تخصص‌ها به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی اظهار کرد: این بیمارستان با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان از 12 تا 15 بهمن‌ماه همه اقدامات درمانی رایگان است و چنانچه فردی نیاز به اقدامات تخصصی بعدی داشته باشد به بیمارستان شهر انتقال داده می‌شود./ تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

حضور سه والیبالیست ساحلی گلستان در مسابقات تایلند قطعی شد

بیش از 208 کیلو گرم انواع مواد مخدر در گنبدکاووس کشف شد

تیمارداری فُک خزری مصدوم در جزیره آشوراده

افتتاح بیش از ۴۸۰۰ واحد مسکن مهر در گلستان

آموزش در پیشگیری از ابتلای به ایدز بسیار تاثیرگذار است

ارسال یک میلیون و ۶۰۰ هزار تعرفه انتخاباتی به گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram