Ali Fathiتورکمن نیوز اخبار گنبد کاووس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: حماسه ۹ دی میثاق دوباره ملت با ولایت فقیه و نشان دهنده بصیرت مردم ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، حجت الاسلام علی فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس درباره سالروز حماسه 9 دی ماه اظهار داشت: دشمنان با ظرافتی فتنه را طراحی و اجرا می‌کنند که مسلمانان در تشخیص حق دچار مشکل می‌شوند و در این مسیر دشمن نیز به نوعی از حق و اسلام صحبت می‌کند و در این زمان باید مردم دارای بصیرت باشند تا بتوانند مسیر درست را تشخیص دهند.

وی افزود: فتنه از اهل نفاق و کسانی که کافر و نفاق هستند بلند می‌شود و کفرشان پنهان است و اینان پیامبر و اسلام و خدا را قبول ندارند و برای رسیدن به اهداف پلید خود از این ترفند استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس تصریح کرد: فتنه 88 نیز به همین شکل بود که مقام معظم رهبری در همه بیاناتشان بصیرت و بصیرت‌افزایی را تاکید می‌کردند و خوشبختانه مردم ما نقش رهبری را مهم دانسته و از آن پیروی کردند و حماسه 9 دی را آفریدند و در آن سال ثابت کردند که از بصیرت بالایی برخوردارند و همیشه همراه ولایت هستند و از آن حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام فتحی با اشاره به انتخابات سال جاری گفت: دشمنان وقتی حکومت خوب دینی را می‌بینند برای جلوگیری از ترویج اسلام در جهان درصدد ایجاد فتنه هستند و مردم ما باید باز هم هوشیار باشند و پیرو ولایت فقیه خودشان، تا خدای نکرده دشمن درصدد فتنه جدیدی نباشد.

وی افزود : برای از بین بردن فتنه هم نقش مردم و هم نقش رهبری از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس اظهار کرد: ولایت فقیه با تذکر به بصیرت‌افزایی و روشنگری و مردم با نگاه به ولایت فقیه و به موقع حاضر شدن در صحنه‌ها، زمان را به نفع اسلام و حکومت دینی پیش می برند.

وی گفت: دشمن پذیرفته است که مردم ما پای ولایت هستند و محکم و استوار و مقاوم از ولایت و حکومت دینی خود دفاع می‌کنند و تا زمانی که مردم پیرو ولی‌فقیه خود باشند دشمن نفوذ نخواهد کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس درباره ضرورت وحدت گفت: انقلاب امام راحل، انقلاب وحدت آفرین بود و همه اقوام و مذاهب چه شیعه و چه سنی در کنار هم جمهوری اسلامی ایران را نامگذاری کردند. و انقلاب ما بر اساس وحدت به جهان اسلام صادر شد.

وی افزود: نقش وحدت از اهمیت بسزایی برخوردار است و وجود وحدت در یک جامعه و حکومت باعث تضعیف همه قدرتها برای بدست آوردن آن جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام فتحی گفت: دشمن وقتی متوجه وحدت مسلمانان شده، با نقشه اسلام آمریکایی و با نام اسلام مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته است و درصدد اختلاف عمیق بین شیعه و سنی است.

وی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و پیروی مردم از آن، هر روز وحدت بین شیعه و سنی عمیق تر و باعث شکست دشمنان و مایوس شدن آن خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاوس افزود: در استان گلستان به ویژه شهرستان گنبدکاووس وحدت خوبی بین همه اقوام از جمله شیعه و سنی وجود دارد و اینان برادرانه در کنار هم زندگی می کنند به طوری که وحدت شهرستان ما، زبانزد کشور است.

وی درباره برنامه های هفته وحدت گفت: به همین مناسبت برنامه‌های زیادی پیش بینی شده که برنامه‌های محوری ما، جشن میلاد در مسجد النبی با حضور حجت الاسلام رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا فردا برگزار می‌شود./تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

پیکر 18 جانباخته گلستانی حادثه منا ساعت 9 صبح امروز در پادگا

فرصت دوباره گنبدکاووس برای حضور در لیگ برتر والیبال

تیترهای نخست روزنامه‌های شنبه 27 دی ماه 93

دوباره مهران مدیری از آنتن تلویزیون به دولت حمله کرد

کشف 9 پرنده تاکسیدرمی شده در بندرترکمن

بيانيه حزب اتحاد ملت ايران اسلامي گلستان به مناسبت انتصاب سي

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram