Groh Kari Salamatتورکمن نیوز- اخبار گنبد: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه گروه کاری سلامت اظهار داشت: کمیته تخصصی بهداشت کارگروه بانوان با هدف اجرای برنامه های بهداشتی از تبدیل آموزش و هماهنگی بین پزشکان متخصص زنان تشکیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، مهندس حمیدی افزود: برای ارتقاء سلامت بانوان تشکیل این کمیته علاوه بر اجرای طرح تحول سلامت می تواند از بیماریهای صعب العلاج زنان پیشگیری کند.
وی بر لزوم نگاه دلسوزانه و خدا محورانه در این کمیته برای رفع مشکلات بهداشتی و ارتقاء سلامت بانوان تاکید کرد و گفت: حضور پزشکان متخصص و گسترش مشاوره ای پزشکی می تواند تاثیر گذاری در آگاهی بخشی بانوان داشته باشد و در این خصوص باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی انجام شود.
فرماندار ویژه گنبد کاووس با اشاره به انتخابات آتی حضور حداکثری بانوان را در انتخابات از شاخصهای توسعه یافتگی سیاسی دانست.
وی بر لزوم استفاده از ظرفیت دهیاران و خانه های بهداشتی برای اجرای طرحهای بهداشتی تاکید کرد .
سکینه جمعه نیا مشاور بانوان فرمانداری ویژه نیز گروه کاری سلامت را یکی از 7 گروه کاری کارگروه بانوان بر شمرد و افزود: این گروههای کاری 10 گروه پشتیبان دارند.
دکتر صابری رئیس شبکه بهداشت شهرستان گنبد کاووس نیز در این جلسه آموزش دختران دبیرستانی را در کاهش بیماریهای بانوان آینده بسیار موثر دانست.
دکتر بیانی متخصص بیماریهای زنان نیز در این نشست خواستار تغییر نگرش مردم نسبت به پزشکان شد .
وی خاطر نشان کرد: بسیاری از پزشکان متعهد در شهرستان حضور دارند که می توانند در طرحهای این کمیته همکاری داشته باشند./فرمانداری گنبد

 

مطالب مرتبط:

آموزش‌های خانواده برای کاهش طلاق در شهرستان آزادشهر ارائه می

۷ هزار همیار طبیعت در استان گلستان فعال می‌شوند

قاتلی که سرباز ترکیه‌ای را در شب کودتا سربُرید+عکس

آخرین روز نام‌نویسی انتخابات در گنبد با ثبت‌نام 6 نفر به پای

کلنگ‎زنی عملیات احداث خط عریض و سکوی تخلیه بارگیری در اینچه‎

50 طرح عمرانی و اقتصادی سهم گمیشانی‌ها در هفته دولت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram