Sarhang Ali Ahmadzadeتورکمن نیوز- اخبار گنبد: فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک گنبدکاووس از کشف 66 لیتر مشروبات الکلی، 16 هزارو 250 عدد قرص ترامادول و دستگیری سارق کودهای شیمیایی در مناطق مرزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سرهنگ علی احمدزاده اظهار داشت: با تلاش ماموران این واحد نظامی در 48 ساعت گذشته مقدار 60 لیتر کشمش تخمیر شده و 6 لیتر مشروب دست ساز از فردی 60 ساله که در امر تهیه و توزیع مشروبات الکلی در نقطه مرزی فعالیت داشت، کشف شد.
وی گفت: این فرد که ساکن روستای مرزی کرند است، این مقدار مشروبات الکلی را به صورت ماهرانه زیر تعدادی فرش و نمد در انباری منزل خویش جاسازی کرده بود.
سرهنگ احمدزاده اضافه کرد: ماموران هنگ مرزی پس از اطلاع از موضوع، با حکم مقام قضایی منزل وی را بازرسی و مشروبات الکلی را کشف نمودند و متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
فرمانده هنگ مرزی اترک همچنین ازکشف تعداد 16 هزارو 250 قرص ترامادول 400 میلی گرمی از یک دستگاه خودروی سمند در ایستگاه ایست و بازرسی سه راهی اینچه‌برون خبر داد و گفت: این قرص‌ها توسط یک دستگاه تریلی ترانزیت از کشور ترکیه وارد ایران شده بود.
سرهنگ احمدزاده، ارزش ریالی این قرص‌ها را 32 میلیون و 500 هزار ریال اعلام کرد و افزود: راننده تریلی ترانزیت که قصد داشت این قرص‌ها را به کشور ترکمنستان ببرد برای جلوگیری از لو نرفتن محموله در ایست و بازرسی سه راهی اینچه‌برون، قبل از رسیدن به این ایستگاه، قرص‌ها را به یکی از اهالی محلی می‌دهد.
وی گفت: فرد دستگیر شده در قبال دریافت مبلغی پول، قصد عبور دادن قرص‌ها را با خودروی خویش داشت که با هوشیاری ماموران ایست و بازرسی، شناسایی و محموله توقیف می‌شود.
سرهنگ احمدزاده اضافه کرد: فرد دستگیر شده از همکاری با پلیس هنگ مرزی برای شناسایی عامل اصلی (راننده تریلی ترانزیت) خودداری نموده و هم اکنون تحویل مراجع قضایی شهرستان شده است.
فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک گنبدکاووس همچنین از دستگیری سارقی 30 ساله در روستای مرزی هوتن توسط ماموران هنگ مرزی این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق اقدام به سرقت 600 کیلوگرم ( 12 کیسه 50 کیلویی) کود شیمیایی ازیکی از اهالی روستا نموده بود.
وی افزود: سارق پس از دستگیری به بزه ارتکابی اعتراف نمود و کودهایی مسروقه با تنظیم صورتجلسه و با دستور مقام قضایی تحویل مال باخته و سارق نیز روانه زندان شد./ایرنا

مطالب مرتبط:

برگزاری همایش روز ملی جمعیت در استان گلستان

کشف حدود یک تن برنج خارجی تاریخ مصرف گذشته در گلستان

انصراف سه کاندیدا در گنبدکاووس

ثبت‌نام ۳۰۳ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان

آزادی 237 زندانی جرائم غیرعمد به کمک ستاد دیه در گلستان

سه خطر پنهان تبلت برای کودکان/موبایلتان را هرگز در جیبتان نگ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram