EmamJome Sh Sتوركمن نيوز- گنبد: ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ظرفیت های بالای منطقه بر تلاش و برنامه ریزی مدیران برای توسعه و پیشرفت همه جانبه این شهرستان تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، روز دوشنبه دیدار مدیران شهرستان گنبدکاووس که به مناسبت نخستین روز از هفته دولت برگزارشد، افزودند: با توجه برنامه های خوبی دولت تدبیر و امید، برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت های موجود می تواند به رشد و توسعه همه جانبه شهرستان کمک کرد.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تبریک هفته دولت گفت: دولتمردان باید براساس ظرفیت ها و امکانات به مردم قول دهند و بر اساس وعده ها نیز درجهت خدمت به مردم گام بردارند.


حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین سبحانی افزود: توجه به معیشت مردم و حرکت درجهت رفع نیازها و مشکلات آنان و نیز رعایت عدالت در توزیع امکانات درهمه حوزه ها از منویات رهبری است.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: این دو شهید والامقام از چهره های برجسته، خداترس و انقلابی نظام جمهوری اسلامی بودند که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسیدند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز گفت: تلاش برای رفع مشکلات مردم و برنامه ریزی برای توسعه شهرستان باید یکی از دغدغه های اصلی مدیران شهرستانی باشد.


آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: مدیران شهرستان باید از فرصت های بدست امده برای خدمت به مردم استفاده کنند چرا که خدمت به مردم باعث خشنودی و رضایت خداوند است.
وی خطاب به مسوولان شهرستان گفت: وجدان کاری داشته باشید و با برنامه علاوه بر رفع مشکلات جامعه ، در جهت عمران وآبادانی شهرستان تلاش کنید.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژگنبدکاووس نیز در این دیدار گفت: در هفته دولت 82 پروژه با اعتباری بالغ بر 314 میلیارد و 340 میلیون ریال به بهره برداری و یا عملیات اجرایی ان اغاز می شود.


محمد حمیدی افزود: از این میزان 82 پروژه عمرانی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 298 میلیارد و 890 میلیون ریال به صورت متمرکز با حضور مسوولان استانی به بهره برداری می رسد.
وی گفت: همچنین عملیات اجرایی دو پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 450 میلیون ریال اغاز می شود.
فرماندار گنبدکاووس با اشاره به افزایش دو برابری اعتبارات عمرانی شهرستان در سال جاری اشاره کرد و گفت: 90 درصد اعتبارات امسال برای پروژه های نیمه تمام بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی اختصاص یافته است.
پیش این دیدار مدیران شهرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام از مقام همه شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.
شهرستان 325 هزار نفری گنبدکاووس در شرق گلستان قرار دارد./منبع: ايرنا

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

اصلاحات راه تضمین سلامت انقلاب و نظام است

روزه داران این عرقیات و نوشیدنی های مفید را بخورند

مدیران و کارمندان باید همواره برای رضایت مردم تلاش کنند

نشست خبری رئیس دانشگاه شمس گنبد با خبرنگاران و اصحاب رسانه

قرجه‌طیار تاکنون پیشتاز شمارش آرای حوزه انتخابیه شهرستان گنب

«وقت جنگ، دوتارت را کوک کن» اثری قومی و غیرتمند است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram