Neshast 3 Janebe 70تورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبد کاووس: محمد حمیدی فرماندار ویژه گنبد در نشست سه‌جانبه‌ای که با رئیس شورای اسلامی و شهردار گنبد کاووس داشت گفت: مسیر منطقه آزاد اینچه‌برون به طرف داشلی‌برون گسترش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، به نقل از روابط عمومی شورا، مهندس حمیدی فرماندار ویژه و معاون استاندار در جمع شورای شهر ضمن تشکر از اعضا و رئیس شورای شهر در خصوص نظارت برعملکرد شهرداری  و تصویب بودجه ایده‌آل خطاب به اعضای شورا و شهردار گفت: موضوعاتی که رئیس شورای شهر اظهار داشتند دغدغه‌ی همه ماست، با توجه به برگزاری انتخابات در اسفندماه سال جاری 3 مورد کارهای مهم شهر مورد نظر شورای شهر و شهردار باشد، احداث ترمینال جدید که محل آن نیز مشخص گردید، انتقال جمعه بازار به مکانی در حاشیه‌ی شهر و تهیه‌ی امکانات اولیه‌ی آن و تسریع ادامه‌ی مسیر کمربندی طرح‌های اولویت داری می‌باشند که در سال جاری شروع و ان‌شاء الله در سال‌های آتی به اتمام خواهد رسید البته بازسازی پارک 7 هکتاری و آزاد سازی حریم برج قابوس نیز بسیار مهم می‌باشند که بخشی از کارهای آن به اتمام رسیده است.


معاون استاندار تأکید کرد فعلا طرح‌های مهم در کمیسیو‌های مربوطه‌ی شورا طرح مسئله شوند، اگر سه موضوع یاد شده را تا اتمام این دوره‌ی شورای شهر به انجام برسانید کار بسیار درخشانی انجام داده‌اید، طی این مدت که نزدیک به دوسال از عمر شورای جدید کارهای عمرانی بسیاری صورت گرفته اما طرحی مهم کمتر به چشم می‌خورد بهتر است تعداد آن افزایش یابد به نظر می‌رسد شهردار با حمایت شورای شهر قدرت اجرای طرح‌های بسیار مهمی را دارند.
حمیدی اذعان داشت: در هفته‌ی گذشته بحث منطقه‌ی آزاد در سطح کشور مصوب گردید، مسیر منطقه‌ی آزاد اینچه‌برون به طرف داشلی برون گسترش می‌یابد.
بحث گردشگری، ساخت انبار غلات، تجارت در منطقه‌ی ویژه اقتصادی و تجاری به صورت ویژه و طبیعی بارترافیکی گنبد کاووس را بالا می‌برد که می‌طلبد ادامه مسیر کمربندی شرق را جدی بگیریم و به فکر کمربندی غرب شهر نیز در دراز مدت باشیم.

Neshast 3 Janebe 24

منبع: سایت شورای اسلامی شهر گنبد

http://www.turkmensnews.com/

 

مطالب مرتبط:

ساعات کار طولانی به سلامت زنان آسیب می‌رساند

اهدای کتاب قصه به کودکان بستری در بیمارستان طالقانی گنبدکاوو

پیشنهاد اولکامیز به شورای شهر گنبد: تعیین روز گنبد

بیش از ۷۹ هکتار از اراضی شیبدار کلاله به باغات مثمر تبدیل شد

وعده‌های فرماندار ویژه گنبد به مردم اینچه‌‌برون در مراسم رون

مراجعه دولت آمریکا به دیوان عالی برای از سرگیری ممنوعیت ورود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram