Karimi 1 22 TN Mاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس شهادت شهید حججی به دست گروه تکفیری داعش را نماد از خودگذشتگی مردم ایران برای دفاع از حریم امامت و ولایت توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، عبدالقدیر کریمی روز یکشنبه در جلسه ستاد دهه ولایت و امامت گنبدکاووس افزود: هرچند شهادت این جوان رشید ایران اسلامی، موجی از تاثر و غم و اندوه را در کشورمان پدید آورد ولی در عین حال حامل این پیام نیز بود که مردم مسلمان ایران در دفاع از ارزش‌های سلامی و حریم امامت و ولایت از هیچ چیز، حتی فدای جان خود نیز فروگذار نمی کنند.
وی افزود: شهادت شهید حججی به جهانیان این پیام را داد که مردم ایران اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی، تروریسم و دشمنان انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی عقب نشینی نکرده و در این مسیر ثابت قدم و استوار هستند.
محسن حججی که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمده بود، پس از دو روز به دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
فرماندار ویژه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اهمیت ایام دهه ولایت و امامت که از روز عرفه آغاز و تا روز غدیر ادامه پیدا می کند، گفت: واقعه غدیر اهمیت بسیاری برای ما دارد و دانشگاهیان و آموزش و پرورش بایستی با استفاده از فرصت دهه امامت و ولایت نسبت به برگزاری همایش‌های علمی اقدام کرده و عمق و اهمیت واقعه غدیر را بویژه برای نسل جوان تبیین کنند.
حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در سخنان کوتاهی در این نشست، بر اهمیت بزرگداشت روزهای مهم و تاثیر گذار که از آنها به عنوان ایام الله نام برد تاکید کرد و گفت: استفاده مطلوب و بهینه از این ایام از جمله ایام دهه ولایت و امامت ما را در مقابل توطئه های دشمنان که در صدد از بین بردن ارزش‌های اسلامی هستند، مقاومتر می کند.
در این نشست که در دفتر امام جمعه گنبدکاووس برگزار شد، علاوه بر برنامه‌ریزی برای برگزاری مطلوب دهه ولایت و امامت، جلسه شورای مشورتی ایثارگران گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نیز برگزار شد.
در این نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران گنبدکاووس با تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مناسبت‌ها، همکاری و همراهی مسئولان ادارات شهرستان را برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها خواستار شدند.
نهم ذی الحجه (روز عرفه ) تا 18 ذی الحجه (روز غدیر) به عنوان دهه ولایت و امامت نامگذاری شده است که امسال مصادف با نهم لغایت 18 شهریور است.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: irna.ir/golestan

مطالب مرتبط:

مراسم استقبال از والیبالیست افتخار آفرین پایتخت والیبال ایرا

راه حل هایی برای در امان ماندن از حساسیت های فصلی

معرفی 14 طرح سرمايه‌گذاری گردشگری گلستان برای دریافت تسهیلات

تیم ملی فوتبال ایران با گل‌های سردار آزمون برابر مونته نگرو

تشیع پیکر سرباز شهید «امید گرکز» در زادگاهش+عکس

نگرانی استقلالی‌ها برای محروم شدن بازیکن تاثیرگذار در دربی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram