turism darmani 01اخبار گنبد- توركمن‌نيوز: امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ظرفیت‌های عظیم بهداشتی و درمانی در گنبدکاووس، گفت: گنبدکاووس می‌تواند به منطقه آسیای میانه خدمات درمانی ارائه دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از فارس حجت‌الاسلام محمود ترابی روز گذشته در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه همه مردم و مسوولان گنبدکاووس باید پیگیر حقوق مردم و رشد و پیشرفت شهرستان و گرفتن سهم شهرستانی از بودجه و اعتبارات استانی باشند.

ترابی با تقدیر از همکاری و پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برای راه‌اندازی رشته پرستاری و راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: امیدواریم سایر مدیران استانی نیز با برنامه‌ریزی مناسب از نگاه تمرکزگزا در مرکز استان پرهیز کنند.

وی با اشاره به ظرفیت درمانی بسیار بالای شهرستان گنبدکاووس در حوزه بهداشت و درمان در سطح منطقه، تصریح کرد: اگر مسوولان استانی و ملی همکاری و حمایت لازم را از گنبدکاووس داشته باشند بدون تردید گنبدکاووس می‌تواند قطب پزشکی آسیای میانه باشد.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برای تبدیل گنبدکاووس به مرکز توریسم درمانی شمال کشور برنامه‌ریزی ویژه کرد، ادامه داد: با توجه به قرابت فرهنگی مردم این منطقه با مردمان کشورهای حاشیه دریای خزر و آسیای میانه می‌توانیم از طریق گردشگری درمانی ثروت بسیاری را در کشور تولید کنیم.

ترابی بر لزوم توجه به ظرفیت‌های مختلف گنبدکاووس برای توسعه و پیشرفت، تصریح کرد: همه مردم و مسوولان شهرستان گنبدکاووس باید با همدلی و اتحاد برای رشد این شهرستان مهم و محوری در استان گلستان تلاش کنند و با حفظ وحدت و برادری در کنار هم زمینه‌های آزادسازی ظرفیت‌ها و بهره‌مندی از بسترهای موجود را فراهم کنند.

وی با انتقاد از طرح برخی مباحث پیرامون درجه‌بندی کردن شهرهای استان گلستان، گفت: ما معتقدیم توسعه در سطح استان در همه بخش‌ها باید متوازن باشد و این توازن باید بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسل‌های موجود هر شهر برنامه‌ریزی شود.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه در گنبدکاووس وجود آستان مقدس حضرت یحیی بن زید (ع) به عنوان یکی از امامزاده‌های واجب‌التعظیم کشور در لسان مراجع و رهبر معظم انقلاب، بلندترین برج آجری جهان و شهر تاریخی جرجان ظرفیت‌های بی‌نظیری در استان گلستان است، اضافه کرد: در کنار این‌ها تالاب‌های سه‌گانه بین‌المللی، مجموعه سوارکاری و تفرجگاه‌های متعدد را باید به سیاهه جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری این شهرستان اضافه کرد و آن وقت مقایسه کرد که کدام شهر در گلستان چنین تنوع و گستردگی را در حوزه گردشگری داراست و چرا اهمیت به این شهرستان کمتر از مرکز استان است.

ترابی با تقدیر از همه تلاش‌های مسوولان در دوره‌های مختلف مدیریتی، تاکید کرد: امیدواریم با حسن همکاری همه مسوولان و مدیران مسیر پرفروغی را برای رشد شهرستان گنبدکاووس و طبیعتا استان گلستان در پیش بگیریم و به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته رفاه و آسایش را برای مردم خوب و مهربان خود به ارمغان بیاوریم.

مطالب مرتبط:

گلستان تنها استان دریافت کننده کد IR در کشور

جزئیات حادثه سقوط وحشتناک اتوبوس به دره در سوادکوه + عکس

توجه به کودکان و نوجوانان در واقع توجه به توسعه کشور است

اسپانسر جدید، تیم والیبال گنبدکاووس مشخص شد

دایر شدن 183 شعبه اخذ رای در شهرستان گنبدکاووس

آموزش‌های نظری خبرنگاری/نگاهی به چند سبک نوین خبرنویسی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram