Hasani 31 Oاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 2 گنبدکاووس از حمایت مالی یک نیکوکار شهرستان از 40 یتیم زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: این خیر هر ماه 12 میلیون ریال برای کمک به این ایتام پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  علی حسنی اظهار داشت: این نیکوکار هر ماه به حساب هر یک از ایتام مبلغ 300 هزار ریال واریز می‌کند.
وی بابیان اینکه کمیته امداد منطقه 2 گنبدکاووس 811 یتیم با 1816 حامی دارد، گفت: هنوز 160 یتیم دیگر که طی ماه‌های اخیر شناسایی و زیر پوشش این نهاد قرار گرفته اند، بدون حامی هستند.
حسنی بااشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان از عموم شهروندان گنبدی و افراد نیکوکار این شهرستان خواست، در طرح اکرام ایتام شرکت و حمایت مالی از یک یا چند یتیم را برعهده بگیرند.
وی با قدردانی از کمک‌های خیرین به کمیته امداد، اضافه کرد: خیراندیشان می‌توانند علاوه بر حمایت مالی از ایتام، کمک‌های مالی و غیر نقدی خود را در بحث توزیع سبد کالا یا پهن کردن سفره افطار برای مددجویان به این نهاد اعلام نمایند.
باتوجه به وسعت شهرستان گنبدکاووس و تعداد مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، این نهاد از آذر 95 به دو شعبه مستقل درقالب منطقه 1 و 2 تقسیم شد.
هم اکنون شعبه منطقه 2 این شهرستان چهار هزار و 563 خانوار با جمعیت تقریبی هشت هزار و 500 نفر از اهالی دو دهستان فجر و آق آباد و بخش داشلی‌برون و نیز قسمت شرق شهر گنبدکاووس را زیر پوشش دارد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: ایرنا

مطالب مرتبط:

بازارچه صنایع دستی در اماکن متبرکه گلستان راه اندازی می‌شود

برگزاری انتخابات در بندرترکمن برعهده 1240 نفر است

سلامت کامل حجاج ایرانی /مردم به شایعات در خصوص فوت زائران تو

رئيس جمهور سابق ترکیه؛ ترکیه کشوری نیست که در آن کودتا به پی

۷۰۰ دانش آموز در معرض اعتیاد رامیان غربالگری شدند

فراگیری طلاق عاطفی در بین طبقات تحصیل کرده کشور

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram