Behdasht 10 Fاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز: رئیس مرکز بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت: اوایل فروردین ماله از دانشگاه علوم پزشکی استان ۲۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان به گنبدکاووس اختصاص یافت که توانستیم بدهی‌ها و پرداختی‌های پزشکان را تسویه کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  رضا صابری در نشست هم‌اندیشی فرماندار ویژه با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: آغاز آموزش عالی سلامت زده شد که این اتفاق خوبی در حوزه آموزشی و پژوهشی در منطقه گنبدکاووس با توجه به پیشینه تاریخی و قدیمی خواهد بود.

رئیس بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس افزود: گنبدکاووس دارای 4 بیمارستان دولتی، یک بیمارستان تامین اجتماعی و 2 بیمارستان خصوصی است که می‌تواند ظرفیت خوبی در گردشگری سلامت باشد، اما باید بخش خصوصی را در افزایش تخت فعال کنیم.

وی ادامه داد: در سطح‌بندی تخت در شهرستان‌های استان، به شهرهای کوچک مانند گالیکش و خان ببین، تخت های بیشتری نسبت به گنبدکاووس ارائه شده که اگر این تخت‌ها اضافی در گنبدکاووس تجمیع شود می‌توان از این ظرفیت استفاده کرده و حتی بخش خصوصی دیگری را فعال کرد.

صابری تصریح کرد: مرکز تصویربرداری دولتی در گنبدکاووس آغاز به فعالیت کرده و امیدواریم بتوانیم از بخش خصوصی برای راه‌اندازی آنژیوگرافی و ICu، Ccu و جراحی قلب باز و دیگر تجهیزات بهره ببریم.

رئیس بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: درباره وضعیت بهداشت عمومی 2 مشکل در شهرستان وجود دارد که یکی پراکندگی نامناسب زباله در حاشیه شهر و مسیر جاده نفت و اینچه‌برون است که قرار است از ظرفیت دولتی برای ایجاد سایت در جهت جمع آوری زباله استفاده کنیم.

صابری مشکل دیگر را عدم آزمایشگاه غذا دانست و گفت: راه‌اندازی آزمایشگاه غذا در شرق گلستان به مرکزیت گنبدکاووس با توجه به وجود اداره استاندارد و بخش خصوصی می‌تواند تاثیر بسزایی در شهرستان داشته باشد.

وی اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه گذشته تا امروز بیش از 4 هزار و 900 بازدید از اماکن و فروشگاه موادغذایی داشتیم که در این بازدیدها چند فروشگاه پلمب و 6 هزار تن مواد غذایی معدوم شد.

رئیس بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: در هفته آخر اسفند و اوایل هفته اول فروردین از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان 25 میلیارد و 730 میلیون تومان به گنبدکاووس تزریق شد که توانستیم بخش اعظمی از بدهی‌ها و پرداختی‌های پزشکان را تسویه کنیم./تسنیم

مطالب مرتبط:

پژوهش‌های دانشگاهی به سمت تامین نیازهای گلستان هدایت شود

نمایشگاه نقاشی بین المللی در گنبدکاووس

تجلیل از برنامه‎سازان حوزه ایثار و شهادت صدا و سیمای استان

کودک دو و نیم ساله قشمی براثر گرما فوت کرد

قرجه طیار به تامین اعتبارات اجرا و توسعه پروژه "جاده سلامت"

مراسم معرفی کتاب و جشن امضای انتشارات ایل‌آرمان برگزار شد+تص

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram