emamاخبار گنبد کاووس - تورکمن‌نیوز:  امام جمعه گنبدکاووس با انتقاد از برخی زمزمه ها مبنی بر واگذاری مدیریت مجموعه سوارکاری این شهرستان به تهران، تاکید کرد: این مجموعه و مدیریت آن متعلق به مردم گنبدکاووس است و قابل واگذاری به دیگران نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس، اظهار داشت: مدیریت این مجموعه 20 سال دراختیار افرادی از تهران یا خارج استان گلستان بود که در این مدت مجموعه آباد سوارکاری را با مدیریت ضعیف خود به ویرانه ای تبدیل کردند.
وی گفت: درمدیریت قبلی آقایان به دلیل ضعف مدیریت و نظارت ها، 40 هکتار از این مجموعه به خرابه ای تبدیل شد.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: مدیریت این مجموعه چند ماهی است که به مردم گنبدکاووس داده شده است که به بهترین شکل آن را اداره و مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه را برگزار کردند و امروز هفته سی ام و آخرین هفته آن است.
وی با بیان اینکه مردم گنبدکاووس توانایی مدیریت مجموعه سوارکاری و برگزاری کورس آن را دارند، تصریح کرد: مسئولان مرکزنشین با سخنان خود در واگذاری مجموعه سوارکاری به دیگران، مردم این شهرستان را به جوش نیاورند.
امام جمعه گنبدکاووس با قدردانی از موضع گیری استاندار، نماینده ولی فقیه و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درحمایت از واگذاری مدیریت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس به مردم این شهرستان خطاب به مسئولان مرکز تاکید کرد: مردم آماده برگزاری کورس بهاره نیز هستند و نگذارید مقابل تصمیمات شما بایستند.
حجت الاسلام ترابی دربخش دیگری از خطبه دوم نمازجمعه امروز نیز با گرامیداشت سالروز ارتحال سید احمد خمینی فرزند امام راحل گفت: ایشان پس از رحلت امام فرمودند که من خلاف رهبری و مصالح کشور صحبت نمی کنم و همراه رهبری هستم.
حجت الاسلام ترابی همچنین با گرامیداشت سالروز تشکیل بنیاد شهید برلزوم توجه به وصیت نامه شهدا و برگزاری باشکوه یادواره آنان تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در جمع دست اندرکاران راهیان نور و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری برلزوم توجه و عمل به منویات معظم له دراین دو دیدار تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است./ایرنا


با کانال تلگرامي «تورکمن‌نیوز» همراه شويد
https://telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

مواد مخدری که انسان‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند +تصاویر

توسعه صنعت قطعه‌‌سازی منجر به افزایش کیفیت خودروهای داخلی می

روز به روز تعداد بیکاران کشور در حال افزایش است

گشایش نمایشگاه عفاف و حجاب در گنبدکاووس

افزایش ابتلا به بیماری تب مالت در شهرستان کلاله

(خانه مشروطه) واقع در بافت قدیم گرگان، در فهرست آثار ملی کشو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram