Sarhang AliFar 17 Bاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز: فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سه سارق سابقه‌دار که در آذرماه امسال مرتکب سه فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان شده بودند، توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سرهنگ محمود علیفر روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این سه سارق سابقه‌دار که دو نفر آنها از اهالی شهرستان‌های همجوار و یک نفر از اهالی گنبدکاووس می‌باشند، روز گذشته دستگیر شدند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی که از زمان وقوع سرقت‌ها با تشکیل تیم ویژه به دنبال دستگیری سارقان بودند، روز گذشته یکی از سارقان را که در یکی از روستاهای شهرستان همجوار مخفی شده بود، دستگیر کردند.
سرهنگ علیفر اضافه کرد: پس از دستگیری این سارق که با حکم قضایی انجام شد و با اعترافات وی، محل اختفای دو سارق دیگر مشخص و بلافاصله توسط ماموران پلیس آگاهی دریکی روستاها دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: این سارقان در آذر امسال مبادرت به انجام سه فقره سرقت با سلاح سرد (قمه) و یک قبضه کلت کمری از یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، یک سوپر مارکت و مطب یک پزشک در گنبدکاووس کرده بودند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس به ارزش اموال مسروقه این سارقان اشاره نکرد اما گفت: سارقان که بین 32 تا 35 سال سن دارند، با سلاح سرد و گرمی که در اختیار داشتند اقدام به تهدید و سپس سرقت وجوه نقد می کردند.
سرهنگ علیفر، افزود: هنوز آلات سرقت این سارقان کشف نشده اما آنان به استفاده از این سلاح‌‌ها اعتراف کرده‌‌اند و هم اکنون نیز با حکم قضایی در زندان به سر می‌برند.
وی، پیشگیری از جرایم خشن، خرد و سرقت به عنف را از اولویت‌های انتظامی گنبدکاووس دانست و اضافه کرد: تحقق این اهداف با مشارکت مردم محقق می‌شود.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است./ایرنا

مطالب مرتبط:

حضور 3 گلستانی در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان

بیش از ۸۰۰ تن میوه شب عید در استان گلستان توزیع شد

کسب ۵ مدال توسط بانوان ورزشکار گلستان در رقابت‌های قهرمانی د

تشییع 6 شهید جان‌باخته منا چهارشنبه در گنبد کاووس

برگزاری نمایشگاه موزه باز فرهنگ ترکمن در ساحل چارقلی گمیشان

گلستان برترين توليد كننده كلزا در ايران

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram