Abdolghadir Karimi 22 Dayاخبار ویژه گنبد کاووس-تورکمن‌نیوز: معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: مجلس بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، عبدالقدیر کریمی درباره شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مردی از سلاله مجاهدان و متفکران دینی و روحانیون خدوم بود که مبارزات طولانی ایشان با رژیم شاهنشاهی و استکبار مثال زدنی بود.

وی افزود: قلبش مملو از عشق به اهل بیت(ع) بود و عاشق انقلاب اسلامی و سربلندی و عزت ایران و ایرانی بود و در این مسیر از هیچ مجاهدتی فروگذار نکرد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: این عالم مجاهد مردی برای زمان های سخت و تعلیم های راهبردی بود، آن گونه که نقش او در مبارزات 15 خرداد 42 و پیروزی انقلاب اسلامی کم‌نظیر و در برپایی نظام اسلامی محوری حائز اهمیت و درخشان بود.

وی ادامه داد: به علت توجه این مجاهد عالم به مردم استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس، مردم این استان یک تعلق خاطر و علاقه ویژه‌ای برای وی قائل بودند و فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی برای مردم کشور ما، استان گلستان و به ویژه شهرستان گنبدکاووس ضایعه بزرگی است.

کریمی اظهار کرد: روز پنجشنبه با حضور علمای اهل تشیع و تسنن، مجلس ترحیم باشکوهی در حوزه شهرستان گنبدکاووس برای این عالم نستوه برگزار می‌شود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ارتحال یار دیرین امام و رهبری و استوانه مستحکم انقلاب اسلامی و مفسر قرآن کریم، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی خسرانی عظیم و ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی سرمایه‌ای عظیم برای انقلاب ، پشتوانه‌ای تکرارناپذیر برای ملت بزرگ ایران و یاری وفادار برای امام و رهبری بود و با عروج خویش همه دوستداران انقلاب و وفاداران به این مرز و بوم را به سوگ نشاند./تسنیم

مطالب مرتبط:

مسابقات سوارکاری کورس پاییزه در آق‌قلا آغاز می‌شود

ترک‌تحصیل ۵۵۷ دانش‌آموز از مدارس در گنبدکاووس

برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس بهاره در گنبدکاووس

مرغداری در شهرستان رامیان در آتش سوخت/ تلف‌شدن ۳۵ هزار جوجه

چندین کارخانه سیمان در کشور تعطیل شد

کاهش 18 درصدی تصادفات در جاده‌های استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram