139507131618374938844904اخبار گرگان- تورکمن نیوز: مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از افزایش پروازها در مسیرهای پروازی فرودگاه بین‌المللی گرگان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن رامین آذری ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های افزایش پروازهای فرودگاه گرگان اظهار داشت: هم‌اکنون 44 پرواز به مقاصد تهران مشهد و زاهدان از فرودگاه گرگان انجام می‌شود که از 8 آبان‌ماه با افزایش 40 درصدی تعداد پروازهای آسمان در مسیر گرگان به تهران و بالعکس تعداد پروازها به به 58 پرواز می‌رسد.

وی افزود: افزایش این تعداد پرواز به فرودگاه گرگان سبب افزایش 60 درصدی تعداد صندلی ها نیز می‌شود.

آذری اظهار کرد: تعداد پروازهای فرودگاه گرگان از 150 پرواز به 250 پرواز در ماه توسط شرکت هواپیمایی آسمان  افزایش خواهد یافت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان درباره افزایش پروازها در مسیر گرگان به زاهدان هم گفت: در حال حاضر هفته‌ای 2 پرواز از گرگان به زاهدان و بالعکس داریم که از 8 آبان این تعداد به 4 پرواز می‌رسد.

آذری به برقراری پرواز کلاله به تهران اشاره کرد و افزود: این پروازها از 28 مهر با عملیات پروازی هفته‌ای 2 پرواز در روزهای شنبه و چهارشنبه انجام می‌شود که شرط برقراری کامل پروازها حمایت مسئولان استان و استقبال مردم منطقه است.

وی همچنین از نصب و راه اندازی سیستم ils سیستم کمک به نشستن دقیق هواپیما بر روی باند خبر داد و اظهار کرد: این دستگاه خریداری و در گمرک آماده تحویل است که تا 2 هفته آینده کار عملیاتی آن تمام و تا 3 ماه آینده در فرودگاه بین‌المللی گرگان نصب می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: فرودگاه گرگان میزبان بیش از 60 پرواز هفتگی  در مسیر های داخلی تهران،مشهد ،زاهدان و همچنین پرواز نجف در مسیر خارجی با ایرلاین های مختلف است./تسنیم

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

برگزاری رزمایش فجر انقلاب اسلامی در گرگان

ریزگردها عامل افزایش سرطان ریه در ایران

دستگیری کلاهبردار به جعل ۴۰ فقره مجوز انشعاب گاز و آب در گرگ

آشفته بازار افزایش کرایه تاکسی در روزهای پایانی سال

اجرای 24 کیلومتر از راه آهن گرگان - گنبدکاووس امسال

پیش بینی افزایش 100 درصدی پایگاه های خبری در استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram