Ghargh9تورکمن نیوز - اخبار کلاله: فرمانده انتظامی شهرستان کلاله گفت: جسد نوجوان ۱۵ ساله در آب بند روستای شهید چمران شهرستان کلاله پیدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سرهنگ رضا بهروزی اظهار کرد: متاسفانه آرمین حاجی‌زاده نوجوان کلاله‌ای که عصر دیروز برای شنا به آب‌بندان شهید چمران رفته بود، غرق شد.

وی افزود: این نوجوان 15 سال سن داشت  و علت غرق شدنش نیز مهارت نداشتن در شنا بوده است. جسد این نوجوان پس از غرق شدن با  کمک مردم  پیدا شد.

این آب بند که در کنار روستایی به همین  نام (شهید چمران) قرار دارد، امسال از حجم آب بیشتری به علت بارش‌های فراوان برخوردار شده است. کشاورزان و مردم منطقه در سال‌های گذشته از آب این آب‌بندان برای آبیاری مزارع وسیع پنبه و این سال‎ها برای آبیاری سویا، شالی و صیفیجات استفاده می‌کنند.

بهروزی گفت: با توجه به گرم شدن هوا، استفاده از آب‌بندان‌ها و سدها برای شنا زیاد می‎شود. جوانان و نوجوانان که شنا بلد نیستند به هیچ وجه از این مکان‌ها برای شنا استفاده نکنند تا شاهد وقوع این حوادث در استان نباشیم.

مطالب مرتبط:

تائید فوت الینای 6 ساله توسط پزشک قانونی گلستان

124 کیلوگرم تریاک در منطقه گنبدکاووس کشف شد

اعضای بدن شایان 10 ساله اهدا شد.

88 درصد از محصول مزارع گندم کلاله برداشت شد

بیش از 208 کیلو گرم انواع مواد مخدر در گنبدکاووس کشف شد

قوانین جامع انتخاباتی ۱۰ ساله تصویب شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram