kalaleاخبار کلاله-تورکمن‌نیوز:  استاندار گلستان گفت: به شوراهای شهر کلاله و گنبد تاکید شد که از شهردارهای غیر قومیت خود استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از کلاله خبر، بازدید استاندار گلستان از ستاد انتخابات شهرستان کلاله بدون حاشیه نبود.

استاندار گلستان پس از شنیدن گزارش رئیس ستاد انتخابات شهرستان کلاله و نمایندگان هیات های بازرسی، اجرایی و نظارت، سخنرانی خود را با تشکر از حضار شروع کرد و پس از عرض سخنانی در خصوص انتخابات گریزی به شورای شهرها داشت و گفت: باید در انتخابات شورای شهر از قومیتگرایی و سمت و سوی سیاسی و جناحی پرهیز شود و به شایسته سالاری توجه شود.

وی سخنان خود را در همین راستا ادامه داد و در انتهای جلسه با ایراد جمله ای با واکنش شهردار کلاله مواجه شد.

حسن صادقلو در راستای سخنان پیشنهادی خود گفت: من به شورای شهر کلاله و گنبد پیشنهاد دادم تا شهردارهای خود را از قومیت های دیگر جهت ایجاد تعامل انتخاب کنند.

در همین لحظه رسول بامری که توسط یکی از مسئولین دعوت شده بود، با جمله تامل برانگیز" آیا شما در سطح استان به این درخواست خود عمل کردید(آیا از ظرفیت قومیت ها استفاده کردید؟)؟" به سخنان استاندار گلستان واکنش نشان داد و این موضوع دقایقی جو جلسه را تحت تاثیر قرار داد.

مطالب مرتبط:

برگزاری بیستمین دوره مسابقات قرآنی بهاره شرکت گاز گلستان

گلستان نیازمند فروشگاه بزرگ و دائمی عرضه مستقیم فرش دستباف/

حمایت مالی کارکنان گمرکات گلستان از ۴۰ یتیم گنبدی

ثبت دو اثر تاریخی گلستان در فهرست آثار ملی

آغاز عملیات حفاری اکتشافات هیدروکربنی در منطقه صوفیکم گلستان

علت کاهش صادرات گلستان سخت‌گیری ترکمنستان به فعالیت تجاری با

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram