jasad zan 30 sale 01تورکمن نیوز- اخبار کردکوی: روز جمعه هفته گذشته و بامداد شنبه هفته جاری دو جسد متعلق به یک مرد و زن در شهرستان کردکوی کشف شد که هویت آن‌ها غیرقابل شناسایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، جمعه گذشته خبر پیدا شدن یک جسد در شبکه های مجازی منتشر شد  اما اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نبود. ساعاتی بعد اعلام شد که جسد یک زن ۳۰ تا ۳۵ ساله در مناطق جنگلی کردکوی توسط هلال‌احمر این شهرستان کشف شده است ولی چهره کرم‌خورده و غیرقابل شناسایی جسد، امکان شناسایی افراد را از کارشناسان این حوزه گرفته بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کردکوی در این خصوص از کشف دو جسد خبرداد و به خبرنگار مهر گفت: اولین جسد شامگاه روز جمعه هفته گذشته در یکی از پرتگاه‌های محورهای فرعی و جنگلی درازنو توسط گروه تجسس هلال‌احمر شهرستان کردکوی کشف شد.

جواد کاظمی افزود: پس از کشف جسد و اطلاع دادن به نیروی انتظامی و پزشکی قانونی، جسد دیگری نیز که متعلق به یک مرد است در فاصله ۵۰ تا ۱۰۰ متری از جسد اول کشف شد که این جسد نیز از روی چهره فرد غیرقابل شناسایی بود.

وی با بیان اینکه اجساد کشف‌شده تحویل نیروی انتظامی کردکوی شده است، اظهار کرد: هیچ مدرک و سندی برای احراز هویت اجساد کشف‌شده به همراه آن‌ها نبوده است و با توجه به اینکه صورت اجساد کشف‌شده دارای کردم خوردگی است، چهره آن‌ها قابل‌شناسایی نیست. این اجساد برای احراز هویت تحویل نیروی انتظامی و پزشکی قانونی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی نیز با تشریح اتفاقات به وجود آمده اظهار کرد: جسد اول که متعلق به یک زن بوده است، چهره کرم‌خورده و غیرقابل شناسایی را داشته است که برای احراز هویت به پزشکی قانونی شهرستان منتقل شد.

سرهنگ محمود علی فر درباه جسد دوم هم گفت: پس از حضور مأمورین در منطقه و گشت زنی و تجسس در فواصل کوتاه از جسد کشف‌شده، جسد دوم نیز توسط مأمورین کشف شد
این جسد در فاصله ۵۰ تا ۱۰۰ متری از جسد اول کشف‌شده است و مثل جسد اول کشف‌شده چهره کرم‌خورده و غیرقابل شناسایی دارد.

او با بیان اینکه جسد دوم متعلق به مرد جوان ۲۰ تا ۲۵ ساله است، گفت: این جسد از ناحیه سر تا کمر دچار خوردگی توسط حیوانات شده است که با حضور تیم پزشکی قانونی شهرستان کردکوی به سردخانه منتقل شد.

علی فر خاطرنشان کرد: پس از کشف اجساد مذکور انتظار اعلام مفقودی از سوی مردم را داشتیم که تاکنون موردی از مفقودی در شهرستان کردکوی به فرماندهی انتظامی شهرستان گزارش نشده است. با توجه به این مسئله و گمانه‌زنی‌های موجود، پیش‌بینی می‌شود که اجساد کشف‌شده متعلق به شهرستان کردکوی نیستند و تنها در مناطق جنگلی رها شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات گسترده پلیس در رابطه با این موضوع ادامه دارد، گفت: کارشناسان نیروی انتظامی شهرستان کردکوی همچنان در مورد اجساد کشف‌شده در حال تحقیقات و تکمیل اطلاعات هستند که نتایج این بررسی‌ها در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد.

 

هیچ مفقودی در شهرستان کردکوی اعلام نشده است

فرماندار کردکوی به موضوع کشف اجساد پرداخت و گفت: یکی از اجساد زن و دیگری مرد بوده است که هنوز از جزئیات هویت افراد، محل سکونت و محل جرم اطلاعات دقیقی در دست نیست چراکه موضوع در حال بررسی از سوی پزشکی قانونی و نهادهای انتظامی و قضایی می‌باشد.

مجتبی جمالی اظهار کرد: با توجه به اعلام فرماندهی انتظامی شهرستان کردکوی مبنی بر اعلام نشدن مفقودی از سوی مردم کردکوی، در شهرستان های اطراف مانند بندرگز و بندرترکمن نیز هیچ مفقودی اعلام‌نشده است.

او تصریح کرد: اگر تا روزهای آینده نیز اعلام مفقودی در سطح شهرستان کردکوی و شهرهای اطراف اتفاق نیفتد، پزشکی قانونی با استفاده از کالبدشکافی هویت افراد را احراز می‌کند که در آن صورت هویت افراد مشخص می‌شود.

جمالی خبر کشف جسد سوم را تکذیب کرد و گفت: در پزشکی قانونی آزمایش‌ها مختلف مانند DNA از اجساد مذکور گرفته می‌شود تا در صورت اعلام مفقودی یا مراجعه خانواده‌ای به پزشکی قانونی هویت افراد مشخص شود.

فرماندار شهرستان کردکوی در پایان زمان شناسایی هویت اجساد کشف را غیرقابل پیش‌بینی توصیف کرد و افزود: از رسانه‌ها انتظار داریم با توجه به رسالت خبری که در حوزه اطلاع‌رسانی دارند، اخبار موثق و صحیح را در خبرگزاری‌ها و نشریات منتشر کنند تا هیچ شائبه‌ای در رابطه با این موضوع پیش نیاید.

تا نتایج قطعی بررسی و کارشناسی عوامل پزشکی قانونی شهرستان کردکوی هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و باید منتظر اعلام نتایج از سوی پزشکی قانونی و نیروی انتظامی بود که اخبار آن متعاقباً اعلام خواهد شد./ مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال؛ صدرنشین در ساری و مدعیان

تحلیلی بر محبوبیت یارمحمد آخوند نظری در میان مسلمانان جهان

2 هزار و 700 محله تاریخی، فرسوده و سکونت گاه غیر رسمی در کشو

مولانا بدری : دوری جامعه اسلامی از قرآن و سنت عامل بروز مشکل

۹۵ برنامه مقابله با مواد مخدر در گنبدکاووس اجرا می‌شود

نورقلی‌پور: انتظار می‌رود فرماندار جدید گمیشان در رفع محرومی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram