IMG 4931اخبار گلستان- تورکمن‌نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان با اشاره به افزایش ۱۱ درصد فوت‌شدگان حوادث جاده‌ای در استان، گفت: ۴۰ درصد متوفیان حوادث جاده‌ای در استان گلستان موتورسواران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، حسین زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار تصادفات و فوت شدگان حوادث در استان اظهار داشت: در 6 ماه نخست امسال 237 نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های استان گلستان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد 191 نفر در حوادث رانندگی درون و برون شهری و 46 نفر در حوادث رانندگی در جاده‌های روستائی و نامعلوم جان خود را از دست داده‌اند که این موضوع نیاز به بررسی و کار کارشناسی دقیق دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان تصریح کرد: بیشترین وسیله نقلیه در تصادفات جاده های استان موتورسیکلت است و 40 درصد متوفیان جاده های استان راکبان موتورسیکلت هستند و بیشترین علت فوت آن‌ها نیز ضربه به سر بوده است.

زارعی گفت: در این مدت همچنین 5 هزار و 240 نفر به علت مصدومیت در حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان اظهار کرد: از این تعداد مصدوم حوادث نیز، 3 هزار و 344 نفر مرد و یک‌هزار و 899 نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه 2.8 درصد پرونده‎ها در پزشکی قانونی استان گلستان کاهش پیدا کرده است، گفت: در سال 1394 کار کارشناسی بر 401 پرونده در کمیسیون‎های تخصصی پزشکی قانونی استان صورت گرفته است.

زارعی گفت: یک سوم پرونده‎های محاکم قضایی به پزشکی قانونی برای انجام امور کارشناسی یا توضیحات پزشکی ارجاع داده می‎شود./ تسنیم

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

داوطلبان و جوانان هلال‌احمر گلستان عناوین برتر ملی را کسب نم

طراحی نرم‌افزار شهدای دانشجوی استان گلستان در گنبدکاووس

بزرگترین سفره افطار خیابانی در گنبدکاووس+ تصاویر

نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و جهیزیه در گنبدکاووس برپا شد

مراسم استقبال از حجاج حادثه دیده در گنبد برگزار می‌شود

تعهد دولت به تحقق وعده های سفر استانی/ جمعیت روستاهای گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram