S Ali JamalLivani Copyتورکمن نیوز- اخبار گلستان: مدیر عامل گاز گلستان با اعلان مهم‌ترين برنامه‌هاى سال  95 از اجراى بيش از 400 كيلومتر شبكه گازرسانى در سطح شهرها و روستاهاى استان، نصب افزون بر 10 هزار  انشعاب و پذيرش بيش از 30  هزار مشترك جديد در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، مهندس صفرعلی جمال لیوانی گفت: گازرسانى به صنايع و واحدهاى صنعتى استان و جايگزينى حدود 25 هزار متر مكعب بر ساعت گاز طبيعى با سوخت‌هاى فسيلى  نیز در سال جاری هدفگذاری شده است.
وی افزود: در همین راستا بهره‌مند شدن بيش از 45 روستاى جديد از نعمت گاز طبيعى نیز در برنامه سال 95 قرار گرفته است، ضمن اینکه  عمليات اجرايى بيش از 45 روستا در سطح استان  نیز آغاز شده است.
وی همچنین  بهره‌بردارى از ساختمان‌هاى ادارى و پست امداد شهرهاى اينچه‌برون و سيمين شهر، تقويت امورات فرهنگى بمنظور مانوس شدن هرچه بيشتر كاركنان و خانواده‌هاى آنان با امورات قرآنى و معنوى با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمنان از دیگر برنامه‌های این شرکت می‌باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه تصریح کرد: خوشبختانه به همت کارکنان شرکت خدمات گسترده‌ای در زمینه توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی انجام گرفته بطوری که تاکنون تعداد 29 شهر، 752 روستا، 1542 واحد صنعتی و 64 جایگاه CNG را گازرسانی نموده‌ایم و انشاءا... تا پایان سال 96  در صورت تامین منابع مالی تمامی روستاهای استان که قابلیت گازرسانی دارند اجرا  و یا از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و تجهیزات ک

هنرنمایی 50 جوان و نوجوان گلستانی در گروه بزرگ کر در 13 شهری

اضافه شدن 18 دستگاه کنترل سرعت ثابت در راه‌های گلستان

همایش بزرگ پياده روي خانوادگي در بندرترکمن

رونمایی از دو طرح توسعه و عمران شهری گلستان در هفته دولت

تشدید حساسیت‌ها چشمی در فصل تابستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram