sarhang ahamad zade 01تورکمن نیوز- اخبار گلستان: فرمانده هنگ مرزی اترک و مرزبان درجه یک استان گلستان از کشف و ضبط تعداد 25 هزارو 631 پاکت انواع سیگار قاچاق توسط ماموران این یگان نظامی در مرز و گمرگ اینچه برون گنبدکاووس درسال گذشته خبر داد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، سرهنگ علی احمدزاده گفت: علاوه بر کشف این تعداد سیگار قاچاق، ماموران هنگ مرزی اترک گلستان مقدار چهار کیلو و 863 گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط کردند.
به گفته وی، کشف سیگار و مواد مخدر درسال 94 درمقایسه بامدت مشابه سال قبل از آن (93) آن به ترتیب 9 و 11 درصد کاهش داشته است.
سرهنگ احمدزاده، کشف حدود 53 لیتر مشروبات الکلی داخلی و 89 بطری مشروبات الکلی خارجی، کشف 12 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و کشف یک هزارو 280 لیتر سوخت و نیز 50 دستگاه تجهیزات مامواره ای را از دیگر کشفیات هنگ مرزی اترک درسال 94 برشمرد.
وی اضافه کرد: درسال گذشته تعداد 17 هزارو 281 عدد انواع قرص روان گردان و ترامادول نیز کشف و ضبط شد که درمقایسه بامدت مشابه سال قبل آن 375 درصد افزایش داشته است.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان تعداد دستگیرشدگان در ارتباط با کشفیات فوق را 266 نفر اعلام کرد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
سرهنگ احمدزاده، توقیف پنج هزارو 474 راس دام قبل از خروج از مرز، دستگیری چهار عابر که قصد خروج غیر قانونی از مرز را داشتند، کشف 70 قطعه پرنده غیرمجاز شکار شده توسط شکارچیان حیات وحش و کشف 14 فقره سرقت را از دیگر عملکردهای ماموران مرزبانی اترک درسال 94 برشمرد.
هنگ مرزی اترک در استان گلستان مسئولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوی اسلامی ایران با کشور ترکمنستان به طول 348 کیلومتر را درمحدوده شهرستان های گمیشان، آق قلا، گنبدکاووس و مراوه تپه بر عهده دارد و مرزبانی درجه یک محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط:

پذيرش بيش از 30 هزار مشترك جديد گاز در سال جاری

نمایشگاه پوستر هنرمندان سراسر کشور در استان گلستان برپا شد

مجلس بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گنبدکاووس برگزار می

نمایشگاه فروش بهاره در گرگان آغاز به کار کرد

مقایسه قیمت‌ خودرو در ایران با دوبی

پیش‌بینی ریاست جمهوری ترامپ در کارتون 16 سال قبل+ عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram