fetrye 01اخبار گلستان- توركمن‌نيوز: رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت که برای جمع آوری زکات فطره مردم روزه دار در روزعید سعید فطر ( دوشنبه ) یکهزار و 50 پایگاه در سطح استان دایر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از ايرنا حجت الاسلام جواد علایی نسب  اظهارداشت: این تعداد پایگاه در مساجد، مصلی ها، پایگاه های بسیج و مراکز نیکوکاری زیر پوشش این نهاد مستقر بوده و نسبت به جمع آوری زکات فطره اقدام خواهندکرد.
وی اضافه کرد که هم استانی ها برای پرداخت فطریه خود علاوه بر حضور در پایگاه ها می توانند از طریق شماره گیری #017*8877* یا شماره حساب 0102196459000 و شماره کارت 6037691980008189 نزد بانک صادرات، اقدام کنند.
حجت الاسلام علایی نسب افزود: زکات فطریه جمع آوری شده میان فقرا و نیازمندان در قالب تامین معیشت، تهیه جهیزیه، هزینه درمان و مسکن توزیع می شود.
به گفته وی؛ در پایان ماه مبارک رمضان سال قبل مردم روزه دار گلستان 17 میلیارد ریال زکات فطره خود را در اختیار کمیته امداد قرار دادند.

مطالب مرتبط:

نفرات برتر مسابقات بوکس یادواره شهدای مرزبانی در گلستان معرف

واحد حمایت از امنیت شهود و مطلعان در دادگستری‌های گلستان راه

آغاز مسابقات زیباترین و بهترین اسب سال در ترکمنستان

مشکل کمبود آب زراعی در شهرستان آق‌قلا جدی است

با قانون بررسی مجازات‌های جایگزین حبس زندان‌های گلستان خلوت

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مخدومقلی در شهر فراغی کلاله

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram