shahid 9oاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز:  معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی گلستان گفت: پیکر شهید 'معین بیانی' از شهدای مرزبانی که روز چهارشنبه در مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان از سوی اشرار به شهات رسید، روز یکشنبه 10 اردیبهشت در زادگاهش روستای گلند از توابع شهرستان رامیان تشییع می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  سرگرد حسن لیاقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: پیکر شهید بیانی ساعت 9 صبح فردا از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی رامیان در شرق استان تا میدان مرکزی این شهر تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش روستای گلند منتقل می شود.
وی عنوان کرد: مراسم تشییع این شهید در روستای زادگاهش نیز ساعت 10.30 همان روز از مقابل مسجد جامع به سمت گلزار شهدای روستا انجام می شود.
سرگرد لیاقی ادامه داد: مراسم استقبال از پیکر این سرباز مرزبان شهید امروز شنبه ساعت 19 در مسجد جامع روستای گلند برگزار می شود.
وی اضافه کرد که مراسم وداع با پیکر این شهید مرزبان نیز بعد از نماز مغرب و عشا نیز در مسجد جامع روستا برگزار خواهد شد.
سرباز شهید معین بیانی عصر چهارشنبه در منطقه مرزی میرجاوه در اثر درگیری با اشرار و گروه تکفیری 'جیش العدل' به همراه سه افسر درجه دار و 5 سرباز دیگر به درجه رفیع شهادت نائل آمد./ایرنا

مطالب مرتبط:

محسن چاووشی یک زندانی محکوم به اعدام را نجات داد

نواخته شدن زنگ اجلاسیه 4هزار شهید گلستان در گنبدکاووس

اقامت بیش از ۱۲۲ هزار نفر در استان گلستان

اجرای طرح بهنگام‌سازی شناسنامه اطلاعات آبادی‌ها در گلستان

زلزله 3.3 ریشتری در گلستان خسارتی در پی نداشت

پیش‌بینی 97 شعبه اخذ رای با 112 صندوق درمراوه‌تپه گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram