daftarcheاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز: همزمان با سراسر کشور، طرح حذف دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی در استان گلستان پیاده سای شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از کاسب امین؛ دفترچه تامین اجتماعی یکی از دفتر چه های مهم اجتماعی و درمانی محسوب می شود که با داشتن این دفترچه، هزینه بسیاری از خدمات های درمانی افراد کاهش پیدا میکند.

در همین راستا، طرح حذف دفترچه های کاغذی که از تابستان سال 95 بحث آن از سوی مسئولین امر داده شده بود،در ابتدای سال جدید، عملیاتی شد و عملا دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی کاربرد خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار ما؛ آن دسته از افرادی که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، میتوانند با مراجه به مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی، با ارائه کد ملی، از خدمات تامین اجتماعی بهره ببرند.

همچنین، آن دسته از افرادی که دارای دفترچه کاغذی تامین اجتماعی هستند، نیزمی توانند از این خدمات به طور موقت بهره ببرند.

گفتنی است، زیر ساخت های لازم دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، در این راستا، آماده نشده است و در همین راستا، سازمان تامین اجتماعی استان گلستان ، این آمادگی را دارد که در آینده ای نزدیک حذف دفترچه های کاغذی را از روند اداری این نهاد در گلستان حذف نمایید.

مطالب مرتبط:

به بهره‌برداری رسیدن طرح هادی ۲۹۹ روستای استان گلستان

فشردگی مسابقات موجب پیشرفت والیبال ساحلی کشور می‌شود

دستگیری صیادان غیرمجاز در دریای خزر

جشن باشکوه نیمه شعبان در ترکمنستان برگزار شد+تصاویر

از بی‎تدبیر‎ترین حرکت سال تا مدیر جنجالی و حکم جالب سال 95

رهبر انقلاب: دشمنان در ایران نمی‌توانند برای اختلاف از عامل

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram