Hosein Momeni 14 Bاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان گلستان برای افتتاح طرح‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات لغو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، حسین مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، درباره علت لغو سفر وزیر ارتباطات اظهار داشت: به علت بارش برف و نامساعد بودن شرایط جوی در تهران، اجازه پرواز به هواپیمای حامل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به گرگان داده نشد و این سفر لغو شده است.

وی درباره زمان دوباره سفر وزیر ارتباطات اظهار کرد: زمان دقیق سفر دوباره وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان هنوز مشخص نشده است.

قرار بود امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 26 طرح بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با بیش از  125 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری برسد که بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت 666 روستای استان مهم‌ترین پروژه بوده است.

حضور در گلزار شهدای گرگان و تجدید میثاق با مقام والای شهداء، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، دیدار با استاندار گلستان و افتتاح متمرکز پروژه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و نشست با فعالان اقتصادی استان گلستان در حوزه برون‌گرایی و صادرات از برنامه‌های سفر واعظی در گلستان بود./تسنیم

مطالب مرتبط:

کاهش میانگین بارندگی استان گلستان نسبت به سال گذشته و دوره آ

امشب ساعت ١٢ اگر خواستید پول کارت به کارت کنید

فرهنگ کاربردی آیات و روایات دینی در اشعار مختومقلی فراغی/معر

برگزاری همايش بزرگداشت مخدومقلي فراغي در گلستان

بیش از 8 میلیون بیمار در بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی گلستان

دستگیری سارقان ۴۱ فقره دزدی احشام در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram