Dahe Fajr 7 Bاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: که همزمان با دهه فجر امسال 40 پروژه آبرسانی در حوزه 44 روستای استان با 188میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، مهدی شکیبافر اظهارداشت که همچنین عملیات اجرایی 9 پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال برای بهره‌مندی اهالی 17 روستای استان آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: با افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر 50 هزار و 917 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند و طرح‌های کلنگ‌زنی نیز برای بهره‌مندی 23هزار و 151 روستایی استان اجرا خواهد شد.
شکیبافر؛ حجم عملیات اجرایی پروژه‌های آماده بهره‌برداری را شامل شبکه توزیع بطول 159.81کیلومتر با نصب 6607 فقره انشعاب، خط انتقال بطول 41.96 کیلومتر، احداث 10 باب مخزن زمینی بتنی به حجم 2350 متر مکعب، اجرای 2 باب مخزن فلزی هوایی به حجم 130 متر مکعب، بهسازی 7 دهنه چشمه، حفر 3 حلقه چاه عمیق، تجهیز وحصارکشی ومحوطه سازی 8 حلقه چاه، یک ایستگاه پمپاژ و احداث یک مورد فشار شکن بیان کرد.
به گفته وی؛ پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز انجام شبکه توزیع بطول 56.9کیلومتر با نصب 4490فقره انشعاب، اجرای خط انتقال بطول 6.2کیلومتر و یک مورد نصب و راه اندازی سیستم حذف کدورت است.
وی همچنین گفت که تعدادی دیگر از طرح‌های آبرسانی آبفار گلستان نیز تا پایان سال مالی جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.
استان گلستان یک میلیون و 900هزار نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و افزون بر یکهزار روستا زندگی می‌کنند.
پیش از این شکیبافر گفته بود که از مجموع یکهزار روستا و نقطه جمعیتی گلستان، 850 روستا دارای شبکه آبرسانی بوده و بقیه روستاها به صورت سیار آبرسانی می‌شود./ایرنا

مطالب مرتبط:

بهره برداري 69 درصد قراردادهاي سرمايه گذاري در شهرك‌هاي صنعت

افزایش کتابخانه‌های روستایی در استان گلستان

انتصاب‌های جدید در شرکت توزیع نیروی برق گلستان

آزادی ۲۳۷ زندانی گلستان سال گذشته با کمک خیران

آمار سرشماری جمعیت استان گلستان اعلام شد

طلای سفید گلستان احیا می‌شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram