b_300_300_16777215_00_images_Golestan_Khane-Rostayy.jpgتورکمن نیوز- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کلاله گفت: ۱۱ هزار واحد مسکونی کم‌دوام در روستاهای شهرستان کلاله استان گلستان وجود دارد.

 

 سیدمجتبی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کلاله اظهار داشت: 5 هزار واحد ساختمانی بی‌دوام و 11 هزار واحد مسکونی کم‌دوام در روستاهای شهرستان کلاله نیاز به بازسازی دارند.

وی افزود: همچنین 5 هزار و 940 واحد مسکونی بادوام نیز در روستاهای شهرستان کلاله وجود دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کلاله تصریح کرد: از ابتدای سال 93 تاکنون 240 پرونده برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

حسینی گفت: بنیاد مسکن آمادگی دارد تا به هر مراجعه کننده ساکن روستاهای این شهرستان برای نوسازی، بهسازی و احداث مسکن با معرفی دهیاری تا سقف 15 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کند.

وی افزود: با معافیت در نظر گرفته شده برای بیمه کارگران تامین اجتماعی ساخت مسکن روستایی از متوسط 1.5 میلیون تومان به 150 تا 600 هزار تومان کاهش یافته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کلاله اظهار کرد: 20 مهندس طراح و 20 مهندس ناظر فنی بر روند ساخت و ساز مسکن روستایی در شهرستان کلاله نظارت مستمر و مداوم دارند تا مسائل فنی به صورت صحیح در ساخت ابنیه‌های مسکونی روستایی رعایت شود.

حسینی افزود: بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد سازندگی با درایت امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب تاسیس و تاکنون خدمات ارزنده‌ای برای عمران و آبادانی روستاها داشته است./تسنیم

مطالب مرتبط:

ورود قهرمانان جهاني آليش به گرگان

ثبت‌نام کاندیداها روز چهارشنبه در گرگان/ اسامی

نگاهی کلی به کاندیدهای احتمالی حوزه آق قلا

عدم بستر مناسب اقتصاد مقامتی در مرکز آموزش مدیریت دولتی

چگونگی عملکرد جریان یاشولی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی

اجرای طرح راهداری تابستانه در ۳۰۰۰ کیلومتر از راه‌های گلستا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram