b_300_300_16777215_00_images_News_social_Eftetahie.jpgتورکمن نیوز- فرماندار رامیان گفت: با حضور معاون استاندار گلستان ۶۳ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا شهرستان رامیان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

تورکمن نیوز به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، جواد صادقلو شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های دهه فجر اظهار داشت: 63 طرح عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار بیش از 180 میلیارد ریال در شهرستان رامیان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: از این طرح‌ها 46 پروژه عمرانی و 4 طرح اقتصادی و اشتغالزا به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی 12 طرح عمرانی و یک پروژه اقتصادی و اشتغالزا آغاز شد.

فرماندار رامیان تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 49 نفر شغل ایجاد شده است.

صادقلو گفت: کلنگ‌زنی ساختمان فرمانداری، آبرسانی به 26 روستا، افتتاح زمین چمن مصنوعی ورزشگاه دلند، افتتاح ساختمان دهیاری و خانه عالم گلند و افتتاح المان شهدای گمنام خان‌به‌بین از مهم‌ترین پروژ‌های شهرستان رامیان است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار گلستان هم در این مراسم و انقلاب اسلامی ایران را بنا به گفته امام راحل (ره) انفجار نور و معجزه الهی دانست و گفت: انقلاب اسلامی  نور هدایت،نور معرفت،مودت و چراغ راه نجات انسانهاست و امام خمینی (ره) مرد الهی بود که با مکتب الهی آمد و جمهوری اسلامی را مطرح کرد که جمهوری اسلامی، اسلامیت نظام و از طرف دیگر خواست و اراده مردم را نشان می‌دهد.

علی مرگدری به پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های علمی ،فناوری و هسته‌ای و غیره اشاره کرد و از همه سرمایه‌گذاران برای حضور در عرصه اقتصادی استان گلستان دعوت کرد.

مطالب مرتبط:

افزایش حوزه اختیارات استانداران/ضامن توسعه عادلانه و هماهنگ

تفاوت جالب نظرات طرفداران بارسلونا و رئال مادرید درباره رونا

غیرفعال بودن بیش از ۷ هزار واحد تولیدی در گلستان

برگزاری جلسه تشریک مساعی مدیران شرکت گاز و سازمان نظام مهندس

سازمان حج و زیارت برگزار می‌کند: مراسم بزرگداشت جانباختگان ف

بهسازی و مرمت 6 مدرسه گنبدکاووس در قالب طرح هجرت سه آغاز شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram