rabete 5shیادداشت-تورکمن‌نیوز-   انسانها روابط گوناگونی با یکدیگر دارند. از جمله روابط عاطفی و احساسی، کاری، فامیلی، دوستی، نسبی و سببی ،همسایگی ،علمی و امثال آن. اما در این نوشته قصد دارم روابط جنسی را بررسی نمایم که چند نوع هستند. البته این را هم پیشا پیش می دانیم بررسی تخصصی این موضوع بر عهده ی جامعه شناسان یا روان شناسان می باشد که در این رشته تخصص دارند. نوشته ی بنده تنها طرح موضوع خواهد بود برای اطلاع عمومی.

نیازهای جنسی انسان در نوع خود یکی از نیازهای طبیعی و اساسی می باشد که اگرارتباطش قطع شود بقای نسل بشررا به خطر خواهد انداخت. اما این روابط علیرغم یکسان بودن ماهیت آن متنوع و گوناگون می باشد و تنها یکی دوتای آن در ایران به رسمیت شناخته شده است و هیچگونه آموزش علمی هم در این زمینه وجود ندارد که احساس می شود نیازی به آن نیست و همین استغنا هم مشکلات زیادی را بوجود آورده است.

 اولین آن ازدواج دائمی و رسمی است و قداست خاصی هم دارد و برای اجرای مراسم آن هر کس در وسع و توان خود جشن می گیرند و شادی می کنند ودر بیشتر جوامع نیز اینگونه است. دومی ازدواج موقت است که بیشتر در میان برادران اهل تشیع متداول می باشد و زمان مشخصی دارد و بعد از به اتمام رسیدن وقت آن رابطه پایان می یابد.نوع سوم آن تن فروشی یا روسپیگری می باشد. یکی از شاعران خوش ذوق و پریسکه سرا نوشته بود، روسپیگران و کلیه فروشان تن قروشان واقعی هستند که شرایط سخت زندگی آنها را وادار به چنین کاری کرده است.البته ممکن است خیلی ها هم به خاطر تنبلی و تن پروری ویا به خاطر کسب درآمد بیشتردست به چنین کاری زده و قباحت آن را نادیده باشند. نوع چهارم تجاوز به عنف به زنان می باشد که ناخواسته به بارداری زنان قربانی منجر می شود که در کشورهای فقیری مانند سومالی وجود دارد که به یک امر عادی تبدیل شده است که در نوع خود یک جنایت محسوب می شود.

 نوع پنجم به خاطر تنوع طلبی افراد است که دوست دارند شهد و شکر تمام گلها را آزمایش کنند ، این افراد نه تنها از طرف مقابل پول نمی گیرند که گاهی اوقات پول هم می پردازند شنیده می شود اینکار در میان بعضی از افراد متمکن کم و بیش عادی شده است . نوع ششم همجنس گرایان هستند که در بعضی جوامع علیرغم قانونی بودن کارشان در بین مردم غیراخلاقی و مطرود شناخته می شود. نوع هفتم بدلکاران هستند که زنان خود را بصورت توافقی تعویض می کنند تا تجدید فراش کرده باشند.  نوع هشتم خود ارضایی می باشد که بعضی از جوانان در صورت در دسترس نبودن جنس مخالف به آن دست می زنند. نوع نهم هم به خاطر شرایط سخت ازدواج است که جوانان تا زمان رسیدن به آن کام خود را با حیوانات شیرین می کنند مثال آن هم« گمان نکنم این مادیان کرّه بزاید می باشد» که در قدیم متداول بوده است. نوع دهم که بنده جدیداً شنیدم شاید هم خیلی دیر شنیده باشم ازدواج سفید می باشد که دو طرف بدون ازدواج رسمی بصورت توافقی با هم زندگی می کنند شعار آنها هم« تا ببینیم چه پیش آید» می باشد وبعد بصورت توافقی هم از هم جدا می شوند. در واقع می شود اینطوری تصور کرد که این جوانان تا زمان ازدواج رسمی  خوشیهای زندگی را از دست ندهند.

 

امان محمد خوجملی

گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

مصرف اشتباه دارو چند دانش آموز را در گالیکش روانه بیمارستان

چند پیشنهاد برای فرماندار شهردار آق‌قلا

با چند تکنیک ساده خانه ای خوشبو داشته باشید!!

افزایش رسمی قیمت 23 نوع خودرو+جدول

رابطه نوع گروه خونی و احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و سکته

ماده‌ی شگفت‌انگیزی که اجازه می‌دهد گوشی را در عرض چند ثانیه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram