IMG 5418گفتگو با هنرمند جوان-تورکمن نیوز: "نتیجه یک عمل" نام داستانی است که مستندساز جوان گنبدی این‌بار با موضوع اجتماعی، فشارهای خانوادگی و خطرات اعتیاد تدوین و به زودی اکران خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مبین دلربایی کارگردان جوان در گفتگو با خبرنگار تورکمن‌نیوز اظهار داشت: ﭘﺮﻭﮊﻩ "نتیجه یک عمل" با موضوع اجتماع محور و خطرات اعتیاد برای جوانان می‌ﺑﺎﺷﺪ. که در دی ماه امسال فیلم‌برداری خواهد شد. این پروژه در مرحله پیش تولید قرار دارد.
ﺩﻟﺮﺑﺎﺋﯽ ﺍﻓﺰﻭﺩ: در آماده‌سازی این ﭘﺮﻭﮊﻩ از دو ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻓﯿﻠﻤﺒﺮﺩﺍﺭﯼ، 1 ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻋﮑﺎﺳﯽ و ﻭﺳﺎﯾل ﺻﺪﺍﺑﺮﺩﺍﺭﯼ به کارگرفته می‌شود.
هنرمند جوان گفت: فیلم نتیجه یک عمل؛ با حمایت کمیته فیلم و مستندسازان شمال کشور  و با همکاری موسسه  فرهنگی هنری بامداد هفت اقلیم اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: علاقمندان به فعالیت‌های هنری و سینمایی می‌توانند با مراجعه به آدرس زیر در برنامه‌های آموزشی و هنری این موسسه به آدرس : گنبد کاووس، پاساژ شهرداری، طبقه فوقانی (دست راست) واحد 12، پلاک ۵۱
موسسه فرهنگی وهنری بامداد هفت اقلیم مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

IMG 5412

به گزارش خبرنگار تورکمن‌نیوز: دلربایی پیش از این چند فیلم کوتاه ساخته است و سرگرمی‌های نابودگر، قطره‌ای برای فردا، روزگار سخت، مراقب خودت باش، تلنگر و ... را به ثبت رسانیده و در کارنامه هنری خود دارد.
این کارگردان جوان همچنین سرپرست کمیته فیلم و مستندسازان شمال کشور بوده و عضو افتخاری موسسه فرهنگی و هنری بامداد هفت اقلیم در گنبد کاووس فعالیت دارد.

انتشار دهنده: یاشار نیازی

مطالب مرتبط:

پیکر مرجان نازقلیچی در بین جان‌باختگان نبود

معاون وزیر بهداشت: افتخار می‌کنم که شهروند افتخاری گنبد کاوو

توقف کشت برنج در شهرهای استان گلستان

تحلیلی بر جابجایی دو فرماندار ترکمن در استان گلستان

راننده اتوبوس در تصادف با کامیون جانش را از دست داد/8نفر مصد

احداث پارک ساحلی در شهرستان بندرگز

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram