sabtnam daneshgah payam nor 01اخبار حوزه و دانشگاه- تورکمن‌نیوز، رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: هر سه ماه یکبار حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به هر دانشجوی دکتری پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، ذوالفقار یزدان مهر، درباره روند پرداخت وام ویژه دکتری گفت:  ثبت نام وام ویژه دانشجویان دکتری آغاز شده است و صندوق رفاه دانشجویان به طور متوسط به هر دانشجو ۷۰۰ هزار تومان وام پرداخت می کند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که دارای پایان نامه های کاربردی هستند، ۷۵۰ هزارتومان و دانشجویان رشته های عادی ۶۵۰ هزار تومان دریافت می کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: به طور متوسط هر سه ماه یکبار حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزارتومان به هر دانشجوی دکتری پرداخت می شود.

وی یادآورشد: امیدواریم با پرداخت این وام، دانشجویان با فراغ بال به فعالیت های علمی خود بپردازند و این کار گام موثری در جهت رشد علمی کشور باشد.

ثبت تقاضای مرحله اول وام برای سه ماه پاییز (مهر، آبان و آذر) سال ۱۳۹۵ از تاریخ ۲۵ مهر ۹۵ تا ۲۵ آبان ۹۵، در سیستم اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم امکان‌پذیر است .

همچنین امکان پرداخت همزمان وام تحصیلی و وام ویژه دکتری در این مرحله میسر نبوده و تاریخ اعلام شده نیز قابل تمدید نیست./ مهر

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

مشکلات بخش داشلی برون و دهستان اترک از زبان آق اویلی بهزاد

هزار و 600 کودک دچار سوء تغذیه گلستان زیر حمایت کمیته امداد

پول گندم به حساب کشاورزان گلستان واریز نشد

طرح شهید شوشتری به صورت کامل در گنبدکاووس اجرائی شود

صعود کوهنوردان ترکمنستانی به بلندترین قله ایران+عکس

واگذاری 2500 سند مالکیت رایگان املاک علوی به مردم شرق گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram