tosee reshte olom pezeshki 01تورکمن نیوز- اخبار دانشگاه‌: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: رشته‌های جدید در سال تحصیلی آینده به رشته‌های تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزوده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سیامک رجایی در نشستی مطبوعاتی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان مجوز 5 رشته تحصیلی جدید را برای سال 95 اخذ کرده است.

وی افزود: دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی گلستان در 7 دانشکده و2 هزار و 500 دانشجو در حوزه آموزش عالی مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد حدود 400 نفر دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان در مقاطع دستیاری تخصصی  20نفر پذیرش و ازافتخارات دانشگاه علوم پزشکی گلستان است.

وی به رتبه‌های المپیاد دانشگاه اشاره کرد و گفت: از نظر درصد قبولی تحصیلات تکمیلی رتبه نخست کشوری زنان و زایمان و رتبه چهارم اطفال از افتخارات دیگر دانشگاه است.

رجایی اظهار کرد: تاکنون 3 هزار و 500 متر به فضای آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزوده شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان هم گفت: 40 درصد از دانشجویان علوم پزشکی در خوابگاه ها هستند و دانشجویان تنها 20 درصد هزینه ها ر پرداخت می کنند.

احمدی افزود: کمبود نیرو کل کشور در بخش خون و اکولوژی وجود دارد اما در استان گلستان یک نفر درخون و5 نفر در اکولوژی نیرو داریم.

وی اظهار کرد: بودجه فرهنگی سال 94، چهار برابر افزایش داشته است و دانشجویان در جشنواره ششم رتبه 4 مشارکت دانشجو و5 تندیس و یک رتبه سوم را بدست آوردند./ تسنیم

مطالب مرتبط:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گلستان سفر کرد

افتتاح 13 پروژه گردشگری استان گلستان در هفته دولت

اهمیت خانواده در تربیت و آموزش فرزندان/نقش پدر و مادر در نها

هشتمین جلسه کمیته ساماندهی و مدیریت مناطق ساحلی استان گلستان

جواهری در شوک!!!/منحل شدن تیم والیبال جواهری گنید

افزایش 33 درصدی درآمدهای مالیاتی استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram