Ghatl 11 Khاخبار حوادث-تورکمن‌نیوز-  4 جوان که در ماجرای خنجرکشی خونین به خاطر عبور خودروها از کوچه‌ای باریک، دست به جنایت زده بودند، در اعترافات خود اظهار داشتند: وقتی سوار بر خودرو در کوچه ای باریک با راننده خودروی دیگر شاخ به شاخ شدیم هر کدام از ما می‌خواست راننده دیگر دنده عقب برود و راه را باز کند که همین موضوع به خنجرکشی شبانه انجامید و در این میان راننده 30 ساله کشته شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  ماجرای این نزاع خونین، نیمه شب سوم خرداد در خیابان حر 13 هنگامی رخ داد که جوانی به نام حسین سوار بر یک دستگاه پژو 405 و در حالی که 2 تن از دوستانش سرنشین آن بودند وارد کوچه ای باریک معروف به کوچه حمام شد اما در همین هنگام سرنشینان یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژوی دیگر نیز از سوی دیگر وارد کوچه شدند و شاخ به شاخ مقابل یکدیگر قرار گرفتند. در این لحظه هر کدام از رانندگان با اصرار و لجبازی قصد داشتند دیگری را وادار کنند تا به صورت دنده عقب حرکت و مسیر کوچه را برای عبور آنان باز کند.
این لجبازی لحظاتی بعد به مشاجره و توهین کشید و ناگهان برق تیغه های خنجر در هوا درخشید. در این میان گروهی که سرنشین یک دستگاه پژو بودند به سرنشینان پژوی دیگر حمله کردند و در حالی که چاقوها را در هوا می چرخاندند، راننده را با وارد آوردن چند ضربه، خون آلود بر زمین انداختند. سرنشینان پراید با دیدن این صحنه از محل گریختند و عاملان نزاع نیز با خارج کردن خودرو از معرکه به مکان نامعلومی فرار کردند. اما مجروح این حادثه که به مرکز درمانی انتقال یافته بود 4 روز بعد به دلیل شدت جراحات و خونریزی شدید جان سپرد و بدین ترتیب پرونده جنایی دیگری روی میز قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد) گشوده شد.از سوی دیگر دوستان مقتول با شنیدن خبر مرگ وی، به محل سکونت متهمان رفتند و آن ها را تهدید کردند.
در همین حال قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب، برای بررسی‌های میدانی عازم محل درگیری شد و با حضور کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به تحقیق در این باره پرداخت. ماموران کلانتری شهید رجایی نیز که پس از وقوع نزاع خونین تلاش گسترده ای را برای شناسایی عوامل نزاع آغاز کرده بودند با ردیابی شماره پلاک یک دستگاه پراید، 4 مظنون را در این باره دستگیر کردند اما بررسی‌های دقیق بیانگر آن بود که مظنونان مذکور در نزاع نقشی نداشته اند بنابراین پس از انجام یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی که با نظارت مستقیم سرهنگ رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) همراه بود، کارآگاهان اداره جنایی به سرپرستی سرگرد مهدی سلطانیان (رئیس دایره قتل) موفق شدند 6 تن دیگر از عوامل مرتبط با نزاع منجر به قتل را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.
  پس از انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد که 2 تن از افراد دستگیر شده نقشی در نزاع نداشته اند و به محض شروع درگیری از محل گریخته اند. اما 4 جوان پژوسوار که خنجرهایشان را بیرون کشیده و ضرباتی را بر بدن راننده 30 ساله وارد کرده بودند مورد بازجویی‌های تخصصی قرار گرفتند. 4 متهم مذکور که غلام، امین، ابراهیم و محمد نام دارند و از اتباع کشور افغانستان هستند در بازجویی‌ها به نزاع خونین منجر به قتل اعتراف کردند که در نهایت مشخص شد امین ضربه کشنده را به مقتول وارد کرده است. این متهمان در اعترافات خود اظهار داشتند که  وقتی با راننده ایرانی روبه رو شدیم از او خواستیم تا عقب برود و راه را برای عبور ما باز کند ولی او می‌گفت شما باید عقب بروید تا راه باز شود. در این هنگام راننده 30 ساله پژو خنجرش را بیرون کشید و 2 ضربه بر روی کاپوت زد و ناسزا گفت. ما هم که ناراحت شده بودیم از خودرو بیرون آمدیم و در حالی که 4 نفر از ما چاقو داشتیم، در تاریکی شب چاقوهایمان را بیرون آوردیم ولی دوستمان که چاقویی نداشت به همراه سرنشینان پرایدی که کنار ما بود از محل فرار کردند. ما هم به سوی راننده 30 ساله حمله کردیم و هر کدام ضربه ای بر بدنش فرود آوردیم. وقتی او گیج شد و تلوتلو می خورد از صحنه گریختیم که بعد از آن توسط دوستان مقتول تهدید شدیم!!
«امین-م» متهم اصلی پرونده نیز گفت: من ضربه ای با چاقو به زیر بغل سمت چپ راننده زدم. در حالی که در این درگیری محمد و غلام نبی هم با ضربات چاقوی طرف مقابل مجروح شدند.
 تحقیقات بیشتر در این باره با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی کاظم میرزایی و تلاش کارآگاهان زبده پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

مطالب مرتبط:

راز پرخاش به علی مطهری

رای مثبت پارلمان انگلیس به لایحه خروج از اتحادیه اروپا

تئاتر خیابانی به مناسبت بزرگداشت سالروز جهانی تئاتر در جوار

اعزام 150 نفراز بسیجیان گنبدکاووس به شمال غرب کشور+عکس

جمعیت گلستان تا پایان مهر 95 به یک میلیون و 929 هزارو 308 نف

لكسوس RX جدید به ایران می‌آید؛ محبوب‌ترین کراس اوور ژاپنی با

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram