Russian 18 Eاخبار حوادث-تورکمن‌نیوز: این دختر با دریافت دستورالعمل یک بازی خطرناک در یکی از شبکه‌های اجتماعی تلاش کرد آن را اجرا نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  " سوفیا ایژووا" دختر 5 ساله روسی در اثر انجام  یک بازی خطرناک که دستورالعمل آن را در یکی از شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده بود دچار سوختگی شدید شد. طبق این دستورالعمل، در این بازی که به " پریان آتشین" معروف است از دختران خردسال خواسته می‌شد که بعد از مطمئن شدن از خوابیدن تمام اعضای خانواده از تختخواب بیرون آمده و با تکرار عبارت " پریان کوچک دوست داشتنی، از شما می‌خواهم به من قدرت ببخشید" به آشپزخانه رفته و تمام  پیچ‌های شیر گاز مربوط به شعله‌ها را باز بگذارند. سپس به رختخواب برگشته و بعد از چند نفس عمیق به خواب بروند و صبح بعد از بیدار شدن از خواب  تبدیل به " پری" خواهند شد!

این دختر نیز برای انجام این بازی بعد از روشن کردن شعله‌های اجاق گاز آشپزخانه منزلشان دچار سوختگی شدید شد. یکی از مادران روسی در این خصوص گفت: "به علت بوی شدید گاز، نیمه‌های شب از خواب بیدار شدم . همان هنگام دخترم را دیدم که در حال ترک آشپزخانه و رفتن به اتاق خوابش است."

Russian 1 18 E

بنا به درخواست بسیاری از والدین روسی، پلیس این کشور تحقیقات خود را در خصوص این بازی آغاز کرده است. سخنگوی پلیس روسیه نیز در این خصوص گفت: " این یک بازی خودکشی است. ما به دنبال کسانی هستیم که این پیام‌های خطرناک را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. قطعا این کار شیطانی توسط آماتورها انجام نشده است. آنها بسیار حرفه ای هستند."
گفتنی است؛ این بازی خطرناک که شیادان اینترنتی با ساخت آن دختران خردسال را هدف گرفته‌اند در واقع یک کپی از بازی بی‌خطر سرگرم کننده  " Winx Club"  یا "مدرسه جادوگران" است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط:

دومین المپیاد ورزشی گلستان با حضور دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار در

واگذاری 2500 سند مالکیت رایگان املاک علوی به مردم شرق گلستان

قاتل دختر نوجوان: زودتر اعدامم کنید ،هرشب کابوس می‌بینم

مردم ایران در ۹ دی، وحدت و بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند

برخورداری از خدمات پزشکی رایگان به گردشگران منطقه مرزی گنبدک

۱۱ محموله دام سنگین در سال جاری از مرز باجگیران به ترکمنستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram