fish haj 01اخبار حج و زيارت- توركمن نيوز: در حالی که حاجیان ایرانی با دغدغه و ابهام در امنیت عربستان یا رفتارهای سوء سعودی‌ها مواجه هستند دلالان فیش حج تمتع قیمت را در سرازیری قرار داده و به نظر می‌رسد که بازار برای آنان کساد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، ظرفیت‌های خالی کاروان‌ها باعث شد تا دلالان خرید و فروش فیش‌های حج بازار خود را کساد دیده و رقم فروش فیش را کاهش دهند تا جایی که این رقم از ۱۸ میلیون تومان به ۸ میلیون تومان رسیده است.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت نیز اعلام کرد در برخی از استان‌ها مانند تهران، البرز، قزوین و گیلان تعداد محدودی از کاروان‌ها هنوز به طور کامل تکمیل نشده است.

عدم اقبال مردم در چهار استان  که از جمعیت بالایی برخوردار هستند این هشدار را به مسئولان عربستانی و سازمان حج و زیارت ایران و به خصوص وزارت خارجه می‌دهد که از نظر مردم هنوز اعتمادسازی با توجه به حوادث سال‌های گذشته نظیر سقوط جرثقیل در مسجد الحرام و جنایت سعودی‌ها در منا فراهم نشده است.

منبع:اقتصاد نيوز

مطالب مرتبط:

مشارکت مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است

انجام ۱۰ درصدی حمل و نقل واردات ریلی کشور از اینچه برون

تولید بیش از یک میلیون و ۳۸۱ هزار تن گندم در ‌گلستان

کشف ۱۰ هزار دستگاه رسیور ماهواره با کمک سامانه جامع گمرکی

۶۵ میلیون دلار کالا از استان گلستان به کشور عراق صادر شد

کاهش 35درصدی بارش های سال آبی جاری در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram