×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

entekhabat2تورکمن نیوز- اخبار انتخابات: فرماندار و رئيس ستاد انتخابات بندرگز گفت: 1500 نفر در قالب مجريان، ناظران، بازرسان و عوامل انتظامي، برگزاري مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي را در روز دهم ارديبهشت در اين شهرستان بر عهده دارند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، علي اصغر ميرزايي اظهار داشت: 52 شعبه براي جمع آوري آراي مردم اين شهرستان در انتخابات دهم ارديبهشت در نظر گرفته شده است كه 50 شعبه ثابت و 2 شعبه سيار خواهد بود.
وي افزود: مجموعه عوامل اجرايي، بازرسي و نظارتي همه تلاش خود را براي برگزاري انتخاباتي سالم، قانونمند و با شكوه به كار گرفته اند.
فرماندار بندرگز، دور دوم انتخابات مجلس را با اهميت ارزيابي كرد و از مردم خواست كه حضوري پر رنگ در پاي صندوق هاي راي داشته باشند.
استان گلستان با يك ميليون و 850 هزار نفر جمعيت در گستره 14 شهرستان و بالاترين درصد مشاركت كشور در دور اول انتخابات مجلس دهم؛ در مجموع 7 كرسي در خانه ملت دارد.
جمعه دهم ارديبهشت ماه سال جاري دور دوم انتخابات در 55 حوزه انتخابيه باقيمانده كشور از جمله سه حوزه استان گلستان برگزار مي شود.
حوزه انتخابيه غرب استان گلستان شامل شهرستان هاي گميشان، بندرگز، بندرتركمن و كردكوي داراي يك كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است.
كردكوي با افزون بر 75 هزار نفر جمعيت در فاصله 27 كيلومتري گرگان واقع است، بندرگز نيز با بيش از 50 هزار نفر جمعيت در 42كيلومتري غرب مركز گلستان واقع مي باشد،شهرستان هاي گميشان و بندرتركمن هر يك با افزون بر 60 هزار نفر جمعيت در شمال غرب گلستان واقع هستند.

* نشست آموزشي بازرسان و سربازرسان
جلسه آموزشي و توجيهي بازرسان و سربازرسان مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در بندرگز برگزار شد.
فرماندار بندرگز در اين جلسه گفت: صيانت از آراي مردم وظيفه همه عوامل برگزار كننده انتخابات است.
علي اصغر ميرزايي ضمن تبيين جايگاه بازرسان در شعب اخذ راي به اشراف كامل آنان به قوانين انتخابات، رعايت اصل بي طرفي و امانتداري، حضور به موقع و تعامل و هماهنگي با ساير عوامل اجرايي شعب اخذ راي و دقت و همكاري در تكميل فرم هاي انتخاباتي و فرآيند برگزاري انتخابات در روز اخذ راي تاكيد كرد.
فرماندار بندرگز از بازرسين خواست ضمن مطالعه قانون انتخابات، له يا عليه هيچ نامزدي فعاليت نكنند و بارعايت بي طرفي سعي در برگزاري انتخاباتي سالم و باشكوه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

اختصاص 19 میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع‌های فرهنگی گرگان

اینچه‌برون گنبد کاووس ظرفیت خوبی برای توسعه دارد/قزاقستان وا

طرح مطالعات ماهیان خاویاری و اسب اصیل ترکمن در گلستان کلید خ

انتخابات برای چه کسانی است

برخی اسم رانت را رقابت گذاشتند/گره مهم‌ترین و ابتدایی‎ترین م

آغاز ارائه خدمات درمانی در کلینیک تخصصی سیمین‎شهر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram