×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Ali Asghar Tahmasbi 27 Bاخبار انتخابات-تورکمن‌نیوز: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: هفت کمیته در استان گلستان برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراها شهر و روستا تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی‌اصغر طهماسبی ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: ستاد انتخابات استان از 2 ماه پیش با دستور وزیر کشور و استاندار در استان گلستان تشکیل شد و این کمیته‎های هفت‌گانه جلسات درون گروهی خود مانند آموزش، فناوری اطلاعات، استعلامات و اطلس‌امنیتی و اطلاع‌رسانی خود را برگزار کرده‎اند.

وی تاکید کرد: هیئت نظارت و بازرسی انتخابات هم در استان گلستان کار خود را آغاز کرده است. رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تصریح  کرد: همه فرمانداران آموزش‎های لازم را دیده‎اند و بخشداران هم آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت را دارند.

طهماسبی اظهار کرد: انتخابات در بیش از یک هزار و 625 شعبه اخذ رای در 30 شهر و 14 شهرستان و 903 روستا که داری کد هستند، برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در استان گلستان شوراهای 3، 5، 7 و 9 نفره انتخاب خواهند شد که این افراد با توجه به جمعیت هر منطقه تعیین می‎شوند.

طهماسبی افزود: شوراهای سه نفر برای روستاهای کمتر از یک هزار و 500 نفر، برای روستاهای بیش از یک هزار و 500 نفر  شورای 5 نفر خواهیم داشت و برای 9 شهر کمتر از 50 هزار نفر هم شورای پنج نفره تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سه شهرستان گنبدکاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن هم شوراهای  هفت نفره انتخاب خواهند شد و در گرگان که کلان شهر است شوراهای 9 نفره در 29 اسفند توسط مردم انتخاب می‌شوند.

گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر وروستا 29 اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود که استان گلستان با بیش از یک میلیون و نهصد هزار نفر جمعیت آماده برگزاری یک انتخابات پرشور است./تسنیم

مطالب مرتبط:

گروه بندی و برنامه مسابقات المپیاد ورزش گلستان رشته فوتبال آ

اختصاص ۵۷ میلیارد ریال برای حفاظت از منابع طبیعی گلستان

۳۹ درصد جمعیت استان گلستان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفته

پیام تشکر حسن صادقلو از حضور حماسی مردم در انتخابات

بازارچه هفتگی صنایع دستی و سوغات درشهرستان گنبدکاووس تشکیل ش

واگذاری ۹ هزار سند املاک بنیاد علوی به مردم در استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram