Shahram Qaraviتورکمن نیوز- اخبار اجتماعی: عکسی از شهرام غراوی منتخب شرق استان گلستان در مجلس با مضمون خواب شهرام غراوی در اولین حضورش در مجلس در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  انتشار تصاویری از شهرام غراوی در اولین حضورش در مجلس (ساختمان قدیم) ادامه دارد تا جایی که اخیرا شاهد انتشار تصویری از وی در فضای مجازی با ادعای اینکه این منتخب در اولین حضورش در مجلس خواب بود، هستیم.

انتشار دهندگان این تصویر بدون توجه به جزئیات تصویر که بیانگر بسیاری از واقعیت‌ها است، شروع به حاشیه‌سازی برای این کاندیدا کرده‌اند بدون توجه به اینکه این امر می‌تواند برای شرق گلستان تبعاتی داشته باشد (چرا که وی را دیگر با نام شهرام غراوی نمی‌شناسند بلکه به عنوان منتخب مردم شرق گلستان می‌شناسند).

اصل ماجرا این است که این منتخب در اولین حضور خود در مجلس در حال یاداشت برداری به علت دست چپ بودن، طوری در مقابل دوربین قرار گرفته است که گویا وی خواب است، اما دست به خودکار بودن شهرام غراوی، خواب بودنش را رد می کند./کلاله خبر

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

راه اندازی ۵۰ خانه دارت روستایی در گلستان

‌توقیف کامیون حامل 28 تن دان مرغ در آق‌قلا

رفع مشکل آب شرب در روستاهای گلستان/افزایش 89 لیتر بر ثانیه آ

قرجه طیار در بخش جراحی مردان+عکس

برگزاری جشنواره ملی ازدواج ایرانی در گرگان

1240نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات دربندرترکمن فعالیت دا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram