aliAsghar tahmasbi 01تورکمن نیوز- اخبار اجتماعی:‌ معاون سیاسی، امنیتی و ااجتماعی استاندار گفت: بزرگترین معروفی که حضرت امام خمینی (ره) به جمهوری اسلامی ایران و مردم هدیه کردند، انقلاب اسلامی بود که حفظ آن از بزرگترین معروفات است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، "علی اصغر طهماسبی" در همایش نقش امر به معروف و نهی از منکر در مقابله با استکبار جهانی که با حضور تشکل‌های دینی استان برگزار شد، امر به معروف و نهی از منکر را دو بال توسعه اسلام دانست و تصریح کرد: با انجام این فریضه مهم می توانیم در توسعه آموزه های دینی و توسعه اجتماعی موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن اشاره کرد و یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب دشمن بیکار ننشست و ترور شخصیتها و اشخاص توسط عوامل استکبار جهانی آغاز شد که در این بین 20 هزار شهید ترور تقدیم انقلاب اسلامی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: شهدای این مرز و بوم در مقابل منکر ایستادگی کردند و امروز وظیفه همه ما ادامه راه آنان است.

وی با بیان اینکه مردم مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی هستند، گفت: امروز اگر حرفی در دنیا برای گفتن داریم به واسطه حضور همیشگی و حمایت های مردم عزیز است.

طهماسبی با تأکید بر نقش هیئات و تشکل های مذهبی در صیانت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصت بسیار مناسبی برای بازگو نمودن خاطرات انقلاب و دستاوردهای نظام به نسل جوان عنوان کرد.

وی با دعوت از مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حداکثری شما در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پایه های ظلم را به لرزه درخواهد آورد و قوام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیشتر خواهد نمود./استانداری گلستان

 aliAsghar tahmasbi hemayesh estekbar 01

http://www.turkmensnews.com/

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان: سطح جاده‌های استان گلستان لغزن

تعطیلی مدارس تمام مقاطع تحصیلی گلستان به علت ریزش برف و یخبن

به داده‌های دقيق و مستند نياز داريم

2 پروژه اساسی در استان ایجاد آزادراه گلستان -خراسان شمالی و

تیمارداری و رهاسازی 129 گونه حیات وحش در طبیعت گلستان

سالانه 400 میلیارد ریال زیان شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram