b_300_300_16777215_00_images_ShoraGonbad_Frodgah-Gabos5.jpgتورکمن نیوز: یکشنبه عصر دوم آذر ماه نشست مشترک شورای اسلامی شهر کلاله و گنبد کاووس در صحن شورای شهر گنبد کاووس به همراه فرماندار کلاله و مدیر فرودگاه قابوس کلاله.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ابتدا علی پورمندی رئیس شورای اسلامی شهر گنبد کاووس با تبریک هفته‌ی بسیج اعضای شورای شهر و فرماندار کلاله و مدیر فرودگاه قابوس کلاله ضمن خوش‌آمد‌گویی گفت:


چون این نشست غیر رسمی و دوستانه می‌باشد تمامی اعضاء حضور ندارند، شهردار و فرماندار شهر ما در خصوص افتتاح راه‌آهن و ورود رئیس جمهور دکتر روحانی به علت مشغله کاری فعلا عذر خواستند و احتمالا هم حضور خواهند یافت.


پورمندی افزود: اگر فرودگاه قابوس کلاله شروع به کار بکند از نظر اقتصادی به نفع شهرهای شرق گلستان خصوصا کلاله و گنبد کاووس خواهد بود، اگر مسافرین گنبدی را بتواند جذب نمائید قطعا فرودگاه شرق گلستان راه‌اندازی خواهد شد، شورای شهر گنبد در راه‌اندازی فرودگاه قابوس همگام با شما خواهد بود.

 

برزگر فرماندار کلاله ضمن تبریک هفته‌ی بسیج و اظهار خوشحالی از همکاری شورای شهر گنبد کاووس درخصوص راه‌اندازی فرودگاه کلاله اظهار داشت: فرودگاه یکی از نیازهای توسعه است، در بحث توسعه حمل و نقل اساس کار می‌باشد، توسعه در شرق گلستان وقتی رونق می‌یابد که حمل و نقل هوایی را گسترش بدهیم، گرچند راه‌آهن هم الزامی است، با راه‌اندازی فرودگاه قابوس کلاله پرواز پایدار حمل و نقل و کالا، مسافر قطعا پرواز فرودگاه نیز تسریع خواهد شد.


فرودگاه کلاله متعلق به همه می‌باشد، فرماندار کلاله اضافه کرد: از نظر زمین‌شناسی و قطب‌دهی نکاتی مطلوب در ساخت فرودگاه قابوس انتخاب شده است علاوه بر آیتم‌های مذکور قدرت نشست هواپیما در آن مکان (فرودگاه قابوس) بسیار مطلوب است و زیرساخت‌های فرودگاه بسیار ایده‌ال می‌باشد وی از شورای شهر گنبد کاووس خواست، هم اندیشی کنیم پرواز پایدار را باید استارت بزنیم شاید این آخرین فرصت باشد.

 

Frodgah-Gabos4.jpg

 

گزارش فرماندار کلاله در خصوص فرودگاه قابوس کلاله:


پی‌گیری‌های که آقای دهقان مدیر نظارت فرودگاه‌های کشور و دکتر کریم رجبی نماینده‌ی محترم کلاله و مینودشت و برادر بزرگوار؛ صادقی مدیر فرودگاه انجام‌ داده‌اند، پیش قرارداد با یکی از شرکت‌های هواپیمایی بسته‌اند، آنان منتظر جواب ما هستند، بعد از شروع به کار سعی می‌کنیم علاوه بر پرواز به تهران خط پرواز به زاهدان را نیز داشته باشیم، البته پرواز به زاهدان را پیشنهاد دادیم. با ظرفیت حداقل بیش از سه پرواز فرودگاه را حفظ کنیم.


رئیس شورای شهر کلاله: فرودگاه کلاله را به نام «ترکمن صحرا» ثبت نمائیم.

 

منبع: سایت شورای اسلامی گنبد

 

 

 

مطالب مرتبط:

عادتی که باید درفوتبال ایران تغییر کند/پرفسور روی مرز سیاه و

نامگذاری مدرسه‌ای به نام مخدوم‌قلی فراغی+عکس

احداث ایستگاه آتشنشانی به جای پارک جدید التاسیس بدلجه

اضافه شدن 15 تخت به بخش آی سی یو بیمارستان مطهری گنبد کاووس

اوقات شرعی ماه مبارک رمضان در سال 1395/اهل سنت به افق شهرهای

حمیدی: انتظار افکار عمومی از روابط عمومی‌ها انتقال درست خواس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram