Aiin Mozakeratآیین مذاکرات باید بر پایه درک متقابل و برد دوطرفه باشد

تورکمن نیوز- اجتماعی: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان اظهار کرد: آیین مذاکرات فنی بسیار عمیق و پیچیده است و باید بر پایه درک متقابل و برد دوطرفه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، محمود ربیعی در همایش آیین «مذاکرات و تشریفات بین الملل» با تاکید بر حرفه‌ای بودن در امر مذاکره، تصریح کرد: یقیناً تجهیز به حرفه بودن موجب می شود نجتیجه مذاکرات با اهداف ما منطبق باشد.

وی با اشاره به اهمیت فن مذاکره، گفت: شرایط استان با توجه به وجود مرزهای آبی و خاکی و همجواری با کشورهای حوزه دریای خزر می طلبد در مباحث تجارت و بازرگانی با ارتقا مراودات و استفاده از آخرین متد مذاکرات وارد شویم.

وی اساس مذاکرات در جهان را بر پایه اقتصاد، صلح و ایجاد رفاه عمومی دانست و افزود: اصل مذاکره برای صلح است و پایان هر مذاکره ای آغاز جنگ و نزاع است و اگر طرف مقابل در مذاکره احساس شکست کند، میز مذاکره را ترک خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان که در جمع مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان سخن می گفت، خاطر نشان کرد: جهان با شتاب در حال حرکت به سوی برداشتن مرزها و تشکیل دهکده ی جهانی است و در این دهکده جهانی باید فن مذاکره را بدانیم و به همین دلیل مدیران ارشد استان که در مراوده با مدیران کشوری و بین المللی باید به مذاکره به صورت جدی توجه داشته باشند.

محمود ربیعی با بیان اینکه دولت های توسعه یافته از انسانهای توسعه یافته بهره مند هستند، یادآور شد: باید در دنیای امروز با استفاده از فن مذاکره و تشریفات در توسعه یافتگی انسان ها و مدیریت مان تلاش کنیم.

لازم به ذکر است در این نشست که با حضور رئیس اتاق بازرگانی وصنایع ومعادن و کشاورزی گرگان و مدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان برگزار شد، دکتر وحید نثائی مدرس ارشد دانشگاه و دکترای بازاریابی به ارائه راهکارهای علمی و عملی در حوزه مذاکرات و تشریفات بین المللی پرداخت.

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

حل مشکل بیکاری و مهار قاچاق باید اولویت اول باشد

وفاق و همدلی بین اقوام ساکن در گنبدکاووس و گلستان بی‌نظیر اس

سخنی با نماینده مردم غرب گلستان در مجلس/ ما موفق نشدن شما را

آغاز عملیات بهسازی و ساماندهی محوطه شرقی برج قابوس

تکذیب بیتا سحرخیز در مورد شایعه اخیر کاندیداتوری‌اش! + عکس

بستری شدن اکبر عبدی در بیمارستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram