b_300_300_16777215_00_images_hashemi01.pngتورکمن نیوز - گروه اجتماعی: یکشنبه 21 دی‌ماه صبح کارکنان اهل سنت سازمان جهادکشاورزی به مناسبت هفته‌ی وحدت به حضور آیت‌الله نورمفیدی نماینده‌ی مجلس خبرگان شرفیاب شدند، در ذیل متن سخنرانی مهندس سلیمان هاشمی به نمایندگی از کارکنان اهل سنت جهاد کشاورزی می‌آید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               اعوذبالله من الشیطان الرجیم    

          

 بسم الله الرحمن الرحیم


الحمدالله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آل الطاهرین

 

با درود و سلام بر پیامبر صلح و رحمت، پیامبر وحدت،معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص).


     درود و سلام به روان پاک همه شهدا ، شهیدان شاهد و شاهدان شهیدی که کرامت ،عزت و سربلندی همه ما مرهون خون این شهیدان هست.


     سلام و درود به بزرگ معمار انقلاب امام راحل (رحمه ا... علیه) و آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر بصیر و اندیشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.


     سلام و ادب و احترام  محضر مبارک حضرت آیت ا... نورمفیدی نماینده محترم و معزز مقام معظم رهبری در استان گلستان و همکارن بزرگوارم در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاههای زیر مجموعه وزارت .


   آرزوی صحت و سلامتی همه عزیزان را از خداوند سبحان خواستارم .


     تبریک عرض میکنم میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام، نبی مکرم اسلام، اشرف مخلوقات، سرور کائنات و رحمتُ للعالمین را که به برکت میلادش شرک ها به توحید، عبادت خدا جای اطاعت از طاغوت را، نفاق ها به یکرنگی و سفید و سیاه برابر گردیده اند.


   با کسب اجازه از محضر حضرتعالی و مدیران و کارشناسان خبره و ارشد سازمان و در یک کلام همه همکارن بزرگوارم عرایضم را در دوبخش بسیار کوتاه خدمت شما تقدیم میکن.


   بخش اول : تشکر از نماینده محترم ولی فقیه استان بنمایندگی از جمع همکاران  بلحاظ فرصتی که را که در اختیار کارکنان سازمان جهادکشاورزی و دستگاههای وابسته  در تدوام مناسبات هفته وحدت  قرار داده اید. بدون شک تلاش های شخص حضرتعالی و جایگاه حقوقی که در آن قرار گرفته اید در توسعه فرهنگ اسلامی – که مقوله فرهنگ به تعبیر مقام معظم رهبری شناسنامه دسته جمعی یک ملت هست - و همچنین ایجاد وحدت اسلامی پایدار در سطح استان گلستان و نگاه تقریبی در بحث مذاهب اسلامی و پیگیری امورات حوزه دین  قطعا مورد تائید، اذعان و دلگرمی همگان است و امید واثق داریم این اعمال حسنه توشه ای جاودان خواهد بود.


کسانی که امروز  در این دیدار صمیمی میهمان حضرتعالی هستند و بنمایندگی از سایر تلاشگران بخش کشاورزی در استان از مدیران، کارشناسان و کارمندان متعهد، متخصص و صادق در بخش کشاورزی -  سازمان جهادکشاورزی استان و مدیریتهای شهرستانی، موسسه تحقیقات پنبه کشور ، اداره کل منابع طبیعی استان ، اداره کل شیلات استان ، و مدیریت ماهیان خاویاری استان  هستند که بالقوه هر کدام میتوانند از مدیران استان و ظرفیت های مدیریتی در بخش تخصصی باشند و کسانی هستند که به سهم خودشان  در 20 درصد از صادرات غیر نفتی، 24 درصد اشتغال کشور، تامین 90 درصد  مواد خام مورد نیاز صنایع غذایی کشور و96 نیاز غذایی جامعه نقش دارند.


در کنار فعالیت های تخصصی شان میتوانند مشاوران بسیار قوی در حوزه نمایندگی و امامان جمعه و جماعات در سطح استان و شهرستان های استان باشند، که میشود از این ظرفیت هم در فرهنگ سازی بین کشاورزان در استفاده از آخرین دستاوردهای بخش کشاورزی استفاده کرد. چرا که بیان موضوعات علمی کشاورزی با مشاوره از همکاران از زبان امامان جمعه میتواند در سرعت پیشرفت از تکنولوژیهای کشاورزی بصورت عام بسیار در پذیرش موضوعات موثر باشد.


 بخش دوم عرایضم : جا دارد بنمایندگی از طرف همکارانم تقدیر و تشکر بکنم از حضرت حجه السلام و المسلمین حاج آقا معصومی فر بلحاظ همکاری و تعامل  بسیار خوبی که با همه همکارانمان بویژه همکاران اهل سنت دارند یکی از مصادیق همکاری ایشان تشویق در برپایی نماز جماعت و اعتلای فرهنگ نماز هست . به جرات میتوانم عرض کنم که شاید اولین دستگاه اجرایی در استان هستیم که این حرکت شکل عملی به خودش گرفته  و در جلسات شورای فرهنگی  و جلسات هم اندیشی که برنامه ریزی میشه بصورت دوره ای موضوعات مربوط به امور اهل سنت بحث و تبادل نظر میشود .


پیشنهادی داشتم خدمت حضرتعالی اولا  این موضوع در تمام دستگاههای اجرایی استان شکل بگیرد ثانیا کارگروهی را با ترکیب مشاورین و رابطین حوزه نمایندگی ولی فقیه در خود دفتر دستور تشکیلش را بدهید که این هم قطعا از موضوعات وحدت بخش و مصادیق عملی اون  در بین کارکنان خواهد بود.


عشق یعنی خویشتن را گم کنی                                  عشق یعنی خویش را گندم کنی
عشق یعنی نان ده و از دین مپرس                                در مقام بخشش از آئین مپرس
هرکس او را خدایش جان دهد                                        آدمی باید که او را نان دهد
والسلام علیکم و رحمه ا...


سلیمان هاشمی – رابط حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سازمان جهادکشاورزی استان و دستگاههای زیر مجموعه وزارت جهادکشاورزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

ضرورت جذب جوانان بومی در راه‌آهن شمال شرق

سه تالاب بین‌المللی گلستان آماده سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگر

در ملاقات مردمی به تقاضای 18 نفر از شهروندان رسیدگی شد

آمار مصدومان و محبوسان انفجار در معدن زغال سنگ آزادشهر اعلا

قاتلی که در کمتر از 24 ساعت خود را تسلیم کرد

کشف 4400 کیلو مواد مخدر در استان گلستان طی 11 ماه گذشته

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram