Tahmasebiهمزمان با هفته دولت؛
۷۸۱ پروژه عمرانی در گلستان به بهره برداری می‌رسد

تورکمن نیوز - اخبار اجتماعی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: امسال در هفته دولت ۷۸۱ پروژه عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، از گرگان، علی اصغر طهماسبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، امروز (2 شهریور) در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: امسال در هفته دولت 781 پروژه عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی با اعتبار 304 میلیارد تومان در همه شهرهای استان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر سال گذشته برای هزار و 228 نفر اشتغالزایی انجام شد، افزود: با تلاش ها و پیگری های انجام شده در هفته دولت امسال هزار و 137 نفر مشغول به کار خواهند شد.

طهماسبی با بیان اینکه پروژه های متعددی در تمامی شهرهای استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، اظهارداشت: این پروژه ها در شهرهای همچون کردکوی با اعتبار 19 میلیارد تومان، آزادشهر با اعتباری 5 میلیارد تومان، مینودشت با اعتباری 13 میلیارد تومان، بندر ترکمن با اعتباری 14 میلیارد تومان، گمیشان با اعتباری 16 ملیارد تومان، گنبد با اعتباری 31 میلیارد تومان، بندرگز با اعتباری 22 میلیارد تومان، رامیان با اعتباری 6.5 میلیارد تومان، آق قلا با اعتباری 28 میلیارد تومان، علی آباد با اعتباری 19 میلیارد تومان، گرگان با اعتبار 45 میلیارد تومان، مراوتپه با اعتباری بیش از 11 میلیارد تومان، کلاله با اعتبار 17 میلیارد تومان و گالیکش با اعتبار 2 میلیارد و 180 میلیون تومان به بهره برداری می رسند.

وی افزود: همچنین پروژه های همچون فولاد در گرگان و آق قلا، نفت، گاز و داروهای حیوانی در آق قلا در حال پیگری هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال هیچ پروژه نیمه کاره افتتاح نمی شود.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از مهمترین دغدغه مسئولین گلستان است، اظهارداشت: هرچقدر کار و تلاش در زمینه اشتغال برای جوانان صورت گیرد باز هم کم است، اگر اشتغال پایدار برای جوانان به وجود آید دغدغه خانواده ها و مسئولین بر طرف خواهد شد چراکه عموم آسیب های اجتماعی امروز جامعه بیکاری است.

مطالب مرتبط:

آشنایی با حریفان ملی‌پوشان ایرانی در اروپا

ارائه تخفیف ۲۰ درصدی کتابخانه‌های کشور همزمان با هفته کتاب د

درویش: محیط زیست قابل معامله نیست/نگاه به محیط زیست همچون نگ

عضویت ترکمنستان در هیأت اجرایی زنان سازمان ملل متحد

بیش از 27 میلیون نفر در کشور عضو کتابخانه‌ها هستند

باید در مورد قرآن و محبت اهل بیت فرهنگ‌سازی کنیم

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram