Hasan Qazizade Hتورکمن نیوز- اجتماعی: وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: طرح خيريه نورآوران سلامت با هدف خدمت به محرومان و با حضور سالانه هزار پزشک اجرا مي شود.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکن نیوز: سید حسن قاضی‎زاده هاشمی عصر جمعه در مراوه تپه با بيان اينكه طرح خيريه نورآوران سلامت با هدف خدمت به محرومان اجرا مي شود گفت: يک هزار پزشک در اين طرح فعاليت مي کنند.  

وي در اد امه با بيان اينكه بهتر است در كنار كار حرفه اي برای محرومین هم در مناطق مختلف کارهایی انجام شود خاطرنشان كرد: سالانه حدود هزار پزشك  در اجراي طرح خیریه نورآوران سلامت به صورت داوطلبانه فعاليت مي کنند كه بايد در کنار کار حرفه اي، براي محرومان هم در مناطق مختلف کارهايي انجام مي دهند.

دکتر هاشمی با بيان اينكه  خیرین زیادی در این حوزه حضور دارند تصريح كرد: خيرين اين حوزه بايد معرفي شوند همچنين در اين زمينه  دولت تسهیلاتی قایل شده كه با همکاری بانک‎ها و کمک خیرین و مشارکت‎های مردمی انجام چنین کارهایی را گسترش دهیم.

وزير بهداشت،درمان و آموزش پزشكي در ادامه با اشاره به تلاش وزارت بهداشت در كاهش موانع و مشكلات اين طرح گفت: با همدلی جامعه پزشکی این کار در سال های آینده می تواند گستره بیشتری داشته باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بيان اينكه سازمان هلال احمر در جهت تامین آمبولانس هوایی و پوشش هوایی اقداماتی انجام دهد كفت: با توجه به توزیع و پراکنش جمعیتی در گلستان فعالیت امداد هوایی برای این استان ضرورت دارد.
 
ايجاد مركز جامع خدمات سرطان در گلستان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ايجاد مراکز جامع خدمات سرطان در سراسر کشور خبر داد و گفت: یکی از این استان ها، گلستان است که در اولویت قرار دارد.

وي موضوع سلامت در جامعه را حايز اهمیت دانست و خاطرنشان كرد: امیدوارم با تلاش همکاران، شاهد ارتقاء سطح سلامت در جامعه باشیم وسعی کنیم مشکلات را در حوزه بهداشت و درمان کاهش دهیم.
گفتني است طرح خیریه نورآوران سلامت در راستای ارایه خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی در مناطق محروم با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان محروم مراوه‎تپه در شرق استان گلستان اجرایی شده است.

دكتر هاشمي  که جهت انجام عمل رایگان چشم پزشکی و درمان بیماران بی بضاعت به مراوه‎تپه در شرقی‎ترین نقطه استان گلستان سفر کرده است با استقبال آیت‎الله نورمفیدی نماینده ولی‎فقیه در استان، صادقلو استاندار و سایر مسئولین استانی، محلی و دانشگاهی وارد این شهرستان محروم شد. استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

طرح نوروزی نظارت بر بازار در استان گلستان آغاز شد

پیام تبریک مجمع خیرین گنبد به انتصاب فرماندار ویژه شهرستان گ

عذرخواهی گوگل به خاطر اختلال خدمات ابری خود

مولانا عبدالحمید: اهل سنت اجازه هیچ‌گونه دست درازی را به ایر

برگزاری نمایشگاه هفته سلامت در شرکت گاز استان گلستان

تصادف پراید و نیسان در منطقه مرزی گنبدکاووس پنج مصدوم به جا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram