Mottaham 30 Mاجتماعی-تورکمن‌نیوز- پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: دختر 15 ساله ای که یکسال از سوی شوهر عمه خود مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گرفت سکوت خود را شکست.

 به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی مستقل ترکمن های ایران، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، 26 مهرماه امسال فردی با مراجعه به دادگاه کیفری یک تهران و طرح شکایتی عنوان کرد که دختر 15 ساله‌اش توسط یکی از بستگان نزدیکشان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.
بلافاصله پرونده مقدماتی با موضوع 'آزار و اذیت جنسی' تشکیل و به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری یک تهران برای رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

* اظهارات شاکی پرونده :
شاکی پرونده با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت : 'دخترم 2 روز پیش به من گفت که دامادمان (شوهرخواهرم) به نام داور (متولد 1355) نزدیک به یک سال است که او را به زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است'.

*اظهارات دختر 15 ساله:
دختر15 ساله پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان اعلام کرد :'شوهرعمه‌ام با توجه به اینکه در یک ساختمان سکونت داریم، تلفنی با من صحبت و به من ابراز علاقه می کرد و می‌گفت: 'از تو خوشم می آید' و در ادامه با تهدید مرا بارها مورد آزار و اذیت قرار می‌داد تا اینکه پس از گذشت یک سال از آزار و اذیت‌ها و تهدیدهایش خسته شده و تصمیم گرفتم که موضوع را با خانواده ی خودم مطرح کنم و دوست دارم که به سزای اعمالش برسد '.

*دستگیری متهم :
با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت متهم پرونده در منطقه کیانشهر، وی را در ساعت 06.30 روز 29 مهرماه دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آزار و اذیت جنسی دختر 15 ساله اعتراف کرده و تحقیقات از وی برای تکمیلی پرونده در مراحل اولیه و مقدماتی قرار دارد.

مطالب مرتبط:

مصاحبه با یک خبرنگار رسانه‌ای ترکمن و فعال فرهنگی و اجتماعی

پایان سال مرگ

ممنوع‌التصویر بودن بازیگر معروف ایران پایان یافت+عکس

برای نخستین بار در استان گلستان یک زن به عنوان شهردار انتخاب

پایان محاکمه جوانی که هنگام بردن موادمخدر برای دختر موردعلاق

فرماندار یک خبر خوش انتخاباتی برای مردم مراوه تپه داد!

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram