AhmadZadeh 14 Tاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز- فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان از دستگیری سه نفر از جستجوگران اشیای عتیقه در حومه روستای 'کرند' از توابع بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از ایرنا، سرهنگ علی احمدزاده روز چهارشنبه اظهار داشت: این افراد روز گذشته درحین عملیات جستجو برای اشیای عتیقه در حومه روستای کرند توسط ماموران هنگ مرزی دستگیر شدند.
وی گفت: دو نفر از افراد دستگیر شده از اهالی شهرستان گمیشان گلستان و یک نفر نیز از اهالی روستای کرند گنبدکاووس بودند و یک دستگاه فلزیاب نیز از آنان کشف و ضبط شد.
سرهنگ احمدزاده همچنین از دستگیری یک سارق احشام در بخش مرزی گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: این فرد که سه راس گوسفند را سرقت کرده بود، شناسایی و دستگیر و گوسفندان نیز به مالباخته تحویل شد.
وی، کشف یک دستگاه سلاح شکاری بدون مجوز، سه لیتر مشروبات الکلی، 221 گرم انواع مواد مخدر و آلات استعمال آن، 810 بسته سیگار و یک دستگاه بی سیم خودرویی را از دیگر اقدامات و کشفیات ماموران هنگ مرزی اترک درهفته جاری اعلام کرد و گفت: درخصوص موارد کشف شده، در مجموع 10 نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایرنا، هنگ مرزی اترک، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده استان گلستان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در گنبدکاووس مستقر است. 

مطالب مرتبط:

5 متخلف بازگیری در زیستگاه گمیشان دستگیر شدند

نتايج روز دوم ليگ برتر واليبال نوجوانان در گنبدکاووس

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از سد گلستان بازدید کرد

مراسم تجلیل از استاد دوردی طریک در آق قلا برگزار شد+عکس

توسعه پرورش ماهیان خاویاری دریای خزر در گمیشان

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه گنبدکاووس فردا برگزار می‌شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram