Barf Jaddeاخبار اجتماعی- تورکمن نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت که نیروهای امدادی این جمعیت در یک هفته اخیر به 572 نفر حادثه دیده در برف و سرما در مناطق شهری و روستایی استان امدادرسانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، حسین احمدی اظهار داشت که در این مدت به 37 نفر مصدوم حوادث ناشی از برف و سرما و حوادث مختلف امداد رسانی شد که 20 نفر به مراکز درمانی منتقل و بقیه سرپایی درمان شدند.
وی از 36 مورد عملیات امداد و نجات خبر داد و افزود که در این مدت به 157 خودرو حادثه دیده یا منحرف شده از جاده به دلیل برف و یخبندان نیز کمک شد.
احمدی 10 مورد کمک رسانی به افراد مانده در جاده های درازنو، چهارباغ، توسکستان، خوش ییلاق و شش آب براثر برف و کولاک و اسکان سه نفر را از دیگر اقدامات 53 تیم امداد و نجات هلال احمر گلستان در روزهای برفی و یخبندان اخیر در استان بیان کرد.
به گفته وی؛ در این تیم ها 134 نفر امداد رسان با بکارگیری 49 دستگاه خودرو فعالیت داشتند.
وی همچنین از توزیع 27 قوطی کنسرو، 13تخته پتو، 70 کیلو نایلون، هفت شعله والور، 4 کیلو پودر لباسشویی، چهار کیلوگرم چای و 12کیلوگرم روغن خوراکی بین حادثه دیدگان از حوادث برف و سرما در استان خبر داد.
بارش شدید برف که از شامگاه دوشنبه در استان آغاز شد و تا پنجشنبه شب ادامه داشت، باعث بروز یخبندان شدید و کاهش دمای هوا تا منفی 14 درجه سانتیگراد در مناطق مختلف گلستان شد./ایرنا

مطالب مرتبط:

نخستین دوره مسابقات علمی ریاضی در علی‌آباد برگزار شد+تصاویر

فروش یک تابلوی ایرانی به قیمت 1 میلیارد و 200 میلیون تومان+ع

دام‌های گلستان عاری از تب کِریمه کنگو هستند

آنچه در مورد "شهردار رم" نمی‌دانستید/ سنت‌شکنی پس از 2800 س

طرز تهیه ترشی زیتون به سه روش

قهرمانی مازندران در مسابقات ژیمناستیک جام دوستی در شهرستان گ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram