TurkmensNews Irna Farmandariتورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبد: معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، رسانه ها را ظرفیت بسیار بزرگ برای توسعه همه جانبه کشور دانست و گفت: در بین رسانه‌های ارتباط جمعی، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از معتبرترین رسانه‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز یکشنبه در دیدار با رئیس و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی درگنبدکاووس اظهار داشت: امروز توسعه همه جانبه، مطالبه جدی مردم است و رسانه ها می توانند در تحقق این مطالبه به دولت کمک نمایند.
وی با بسیار خوب دانستن ظرفیت های گنبدکاووس درحوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، افزود: همه مدیران ستادی و اجرایی بایستی از ظرفیت خوب رسانه ها برای توسعه بیشتر این شهرستان استفاده نمایند.
کریمی با تشریح وضعیت شهرستان و ویژگی های خاص آن، اضافه کرد: فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز عنوان و ظرفیت بزرگی است که نباید تنها درحد تابلو و یا روی کاغذ باقی بماند بلکه باید از این ظرفیت و ظرفیت رسانه ها برای توسعه و عمران هرچه بیشتر این شهرستان استفاده شود.
وی با تاکید برضرورت تلاش و تعامل بیشتر روابط عمومی فرمانداری ویژه گنبدکاووس و دیگر ادارات و نهادهای این شهرستان با رسانه ها، تصریح کرد: معرفی ظرفیت های شهرستان و ارتقای آن درسطح ملی، استانی و منطقه ای یک نیاز اساسی و پیش شرط توسعه است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با قدردانی از فعالیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس سریع، دقیق و حرفه ای اخبار و رویدادها درسطح بین المللی، ملی، استانی و شهرستانی یادآور شد: ایرنا، رسانه معتبر نظام و دولت است و در راستای تحقق اهداف نظام و دولت به امر اطلاع رسانی می پردازد.
تاج محمد شیری گنبد مسوول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس نیز در این دیدار با معرفی قدمت و رویکرد خبری و اطلاع رسانی ایرنا، آمادگی این نمایندگی را برای انعکاس اخبار و رویدادها منطقه و گام برداشتن درجهت تحقق اهداف نظام و دولت به عنوان بزرگترین بدنه اجرایی نظام اعلام کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و بابیش از پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را شامل می‌شود.
این شهرستان از نظر وسعت بزرگترین شهرستان استان گلستان است و در بسیاری از زمینه‌ها به ویژه در بخش بهداشت و درمان به مردم شهرستان‌های شرق استان گلستان که حدود نیمی از جمعیت یک میلیون و 900هزار نفری استان را درخود جای داده، خدمات ارائه می‌کند.

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

بندر ترکمن و گنبد بازهم شاهد تشییع جنازه جمع دیگری از شهدای

معضل جمع‌آوری زباله برای اهالی روستای آق‌قایه گنبدکاووس

محیط مقدس دوران سربازی باید خوشایند و آرام باشد

به بهانه سالگرد تشییع 175 شهید/شهدای غواص در کدام منطقه عملی

تثبيت نرخ تعرفه‌ها و زمان سير حرکت قطار راه‌آهن‌هاي ايران، ت

دکتر خاکی: آموزش و پرورش یک نهاد اساسی و پایه‌ای برای جامعه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram