estandard 02تورکمن نیوز- اخبار گلستان: مدیرکل استاندارد استان گلستان گفت: آموزش‌های لازم درباره استاندارد در مهدهای کودک استان گلستان انجام می‌شود.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، محمود فرمانی، ظهر امروز در همایش سراسری اندازه‌شناسی قانونی کشور اظهار داشت: طرح انتقال و آموزش مفاهیم استاندارد در مهدهای کودک گلستان اجرا می‌شود.

وی افزود: باهدف انتقال مفاهیم استاندارد از دوران کودکی، با 50 مهدکودک سراسر استان قرارداد بسته‌شده و در دوره‌های مختلف این آموزش‌ها به کودکان داده می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان گلستان تصریح کرد: با اجرای نمایش یک‌ساعته در این مهدهای کودک مفاهیم استاندارد به کودکان انتقال و آموزش داده شود.

فرمانی با اشاره به برگزاری همایش سراسری اندازه‌شناسی قانونی کشور گفت: این همایش با حضور مدیران مرکز فناوری اطلاعات، روسای اندازه‌شناسی سازمان ملی استاندارد در گرگان در حال برگزاری است.

به گفته وی، این همایش با شرکت 70 نفر از مدیران استاندارد همه استان‌های کشور باهدف آشنایی بیشتر کارشناسان با مباحث اندازه‌شناسی در سازمان ملی استاندارد به مدت 3 روز در گرگان برگزار می‌شود.

فرمانی اظهار کرد: آموزش در کودکان بیشترین اثر را داشته و از این راه می‌توان به منازل نیز ورود کرد و استاندارد را به صورتی عمیق وارد جامعه کرد./ تسنیم

 

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

در فصل بهار با یک سوپ خوشمزه بدنتان را پاکسازی کنید!

امسال دو مورد آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی گالیکش رخ داد

زیرساخت‌های پسماند زباله، در استان گلستان مهیا شده است

در یک لیوان آبی که می‌نوشید چه چیزهایی هست

جمع‌آوری دام‌های هوایی زنده‌گیری پرندگان از مناطق تالابی غرب

دشمن هرگز از نفوذ در انقلاب دست بر نمی‌دارد؛ استکبار ستیز با

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram